Jump to content
Geplaatst:
comment_394937

In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Tweede Corporation Verkiezing van start gegaan. De winnende gang van deze verkiezing mag als Corporation het subforum naast The Gunslingers in ontvangst nemen. Voordat de eigenlijke stemronde begint, krijgen de gangs tot zondag om duidelijk te maken waarom zij die felbegeerde titel als Corporation verdienen. De deelnemers vind je in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan in het vragentopic.

We wensen de gangs ook deze keer veel succes, en moge de beste winnen!

Edit:

De stembussen zijn gesloten, met man en macht is geteld en hier volgt de officiele uitslag van deze ronde

Met 7.10% van de stemmen is op de vijfde plaats ge-eindigd : Club Elmo

Met 8.28% van de stemmen is op de vierde plaats ge-eindigd : HCM - GFX

Met 17.75% van de stemmen is op de derde plaats ge-eindigd : GTA-Sheep fan GANG

Met 20.12% van de stemmen is op de tweede plaats ge-eindigd : The Oceans

En de winnaar, met ruime voorsprong ( 46.75% van de stemmen) is geworden

Familia Di Corleone

Zij worden bij deze dus de tweede corporation van ons forum, en krijgen de beschikking over een eigen subforum, dat ze helemaal naar eigen wensen kunnen inrichten en gebruiken..

Namens de organisatie, Van harte gefeliciteerd met deze overwinning.. :klap::klap:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_403439

CongratZ

Don Vito

Michael Corleone

Sonny Corleone

Clemenza

en de rest!

Onze gang knap 3de!

In nog geen 2 weken bestaan.

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_403493

Hehe we hebben gewonen,ik dacht even dat andere gangs meer stemmen zouden hebben maar blijkbaar niet. :bonk: Ik wil de andere gangs ook feliciteren met de stemmen die ze hebben gekregen en de campagne die ze hebben gevoerd. :klap: Voor jullie ook een applaus. :)

Geplaatst:
comment_403618

Gefeliciteerd hoor :) Derde plaats voor een net opgerichte gang vind ik zeker niet slecht! :)

@ de gtaforum leiding: blijft dit subforum voor altijd bestaan of wordt het weer verandert tegen de tijd dat er een nieuwe poll komt?

Edit: sorry Ferre, had niet door dat dat ergens anders al gevraagd was :$

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_403623
Gefeliciteerd hoor :) Derde plaats voor een net opgerichte gang vind ik zeker niet slecht! :)

@ de gtaforum leiding: blijft dit subforum voor altijd bestaan of wordt het weer verandert tegen de tijd dat er een nieuwe poll komt?

Vragen kun je hier stellen.

Daar is ook al een vraag in die richtig gesteld (klik).

Geplaatst:
comment_403883

Je had het eigenlijks ook wel kunnen verwachten toch vind ik dat Oceans goed gescoord heeft. En om even terug te komen op een klein groepje mensen die fan zijn van GTA-Sheep het ware gta-schaap, is in een zeer korte tijd uitgegroeit naar een zeer grote groep voor de tijd die ze hebben gehad. Proficiat jongens. :klap:

Geplaatst:
comment_403942

Coreleone's gefeliciteerd.. :sigaar:

Ik vind 4e echt niet slecht voor onze eerste verkiezing (wat jij Giorgo)

See ya'll next time... :cya:

Geplaatst:
comment_403954

Gefeliciteerd jongens van The Corleone.

Ik wist zeker dat jullie gingen winnen, ik denk wel dat jullie de 1ste Corporation ook konden winnen.

Maar wegens dat lid.. niets aan te doen. Jullie zijn het nu en dat is wat telt.

Jullie verdienen het door vorige verkiezingen.

Moge Corleone nog lang bestaan :) .

Edit : Yohan, idd. Het forum draait niet om Photoshop en deze Gang wel dus ik vindt het wel een mooie plaats.

Ik dacht eerlijk gezegd dat we laatste gingen zijn.

Bewerkt: door Giorgo

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.