Jump to content
Geplaatst:
comment_32518

msn 7 is uit!! het is wel een beta versie..tis egt een mooie msn met veel meer funciets..reclame zit er niet bij als je wel ff goed oplet bij de installatie...opeens staan er vier dingen bet vinkjes ervoor..vink die uit want anders krijg je allemaal toolbars in jouw internet explorder.

Download messener 7 en de patch hier

veel plezier ;)

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_32659
@lantyz: je eigen smileys werken onder MSN7

Ze horen in MSN 6.2 ook te werken, maar ik heb één of andere vage error (krijg je een berichtje met de letterlijke tekst 'Je emoticons zijn onbruikbaar. Maak nieuwe' Terwijl ze gewoon goed zijn, maar om de één of andere reden verwijderd MSN ze weer. En ik heb zo'n hekel aan die standaard MSN smileys <_< . Ik hoop dat ik met MSN 7 geen last heb van die error.

En met die 'nudge' kan je het beeld van je contactpersoon laten schudden. Ik hoop dat je dat uit kan zetten, want het lijkt me vreselijk irritant <_< Ik hoef al die blije troep niet...

Geplaatst:
comment_32718
Ligt waarschijnlijk aan je internet verbinding die van mij was in een keer klaar

ligt niet aan je internet....waarschijnlijk zijn veel mensen msn aant downen...mijne dee er ook 1 uur over

Geplaatst:
comment_32993

Deze msn vind ik wel vet alleen jammer ik had gehoopt dat je bewegende avatars kon doen enz. :(

Ook zitte er natuurlijk nog fouten in zoals bij mij ik wou iets versturen maar dat ziet de andere (ook met 7) helemaal niet en kan dus nix acceptere <_<

Ik hoop dat de echte versie snel komt ;)

Geplaatst:
comment_33023
Deze msn vind ik wel vet alleen jammer ik had gehoopt dat je bewegende avatars kon doen enz. :(

Ook zitte er natuurlijk nog fouten in zoals bij mij ik wou iets versturen maar dat ziet de andere (ook met 7) helemaal niet en kan dus nix acceptere <_<

Ik hoop dat de echte versie snel komt ;)

Nou, ik kon gewoon bestanden versturen hoor :unsure:

De bewegende smilies ruleren B)

Geplaatst:
comment_33034

Ja precies, en se7en heeft een leuke variant.

een dansende banaan :lol: toen ik m voor t eerst zag lag ik echt in een deuk, niet te geloven :lol: :lol: :lol:

die smileys in je lijst vind ik ook mooi. dat kan niet in 6.2

check de dansende banaan :lol: :lol:

post-28-1096959875.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.