Jump to content
Geplaatst:
comment_32518

msn 7 is uit!! het is wel een beta versie..tis egt een mooie msn met veel meer funciets..reclame zit er niet bij als je wel ff goed oplet bij de installatie...opeens staan er vier dingen bet vinkjes ervoor..vink die uit want anders krijg je allemaal toolbars in jouw internet explorder.

Download messener 7 en de patch hier

veel plezier ;)

• Reacties 66
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_35813

Dit is een betaversie, Petersmurfje maar alleen de officiele en de volle versie ervan komt begin 2005 uit dus we moeten even geduld hebben daarvoor helaas.

Geplaatst:
comment_35827
Dit is een betaversie, Petersmurfje maar alleen de officiele en de volle versie ervan komt begin 2005 uit dus we moeten even geduld hebben daarvoor helaas.

een PC-nerd bij mij in de buurt zegt dat hij over een paar weken uit komt?

maar het maakt me niet uit

Geplaatst:
comment_35895
Waarom zijn die winks ofzo eruit?

Als het misschien niet veilig was kunnen ze er toch iets aan doen :(

Ze hebben die winks eruit gehaald omdat eventuele hackers die in je pc willen toegang tot je pc krijgen met behulp van die winks dus vandaar

Geplaatst:
comment_35920

Ik heb een vermoeden dat ze wel terugkomen in de final versie maar ik weet het niet zeker en Plus! voor msn messenger komt met een update volgende maand dat je Pus! ook op msn7 beta kan gebruiken

Geplaatst:
comment_36278

Ze zeggen dat het de volledige versie is maar dat is niet zo, of een microsoft moet zo dom zijn om het te laten lekken, ze verwachten msn messenger 7 op 11 november heb ik ook ergens gelezen, maar we wachten af.

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_107071
wilt er iemand een link naar de MSN 7.0 hier zetten?? niet de BETA maar de legale of is die nogniet uit want op de site van msn vind ik alleen de msn 6.2 om te downloaden...

Greetz TheGtaSecret

waarom begint ge ineens over een hele oude topic?!?,!

IK WEET DAT HET EEN VRAAG IS Maar.....

Bewerkt: door hey dude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.