Jump to content
Geplaatst:
comment_395558

Ik vind van wel, als mensen andere mensen vermoorden dan vind ik dat zij er ook 'aan' moeten.

Als er ook zo iemand als een verkrachter meerdere mensen misbruikt en zo hun leven kapotmaken dan vind ik dat zij het niet meer verdienen om nog te leven! :N

Maar voor een inbraak natuurlijk niet.

Eerder voor moorden en meerdere misbruiken.

Wat vinden jullie van mijn besluit?

• Reacties 154
  • Bezichtigingen 9.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Moet de doodstraf bestaan in België en Nederland? 181 leden hebben gestemd

1. 1. Moet de doodstraf bestaan in België en Nederland?

• Ja
      64
    • Neen
      107

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_426759

Ja ik vind wel dat het moet komen in Nederland. Er zijn genoeg ernstige misdrijven gepleegt in Nederland en je ziet dat ze 10 jaar + TBS meestal moeten. Nou, wie heeft laatst de reportage van Peter r. de Vries gezien? Hoe makkelijk ze daar explosieven, wapens en drugs etc. mee naar binnen smokkelden en die TBS'ers er vervolgens mee wegliepen en het vonden. Zo helpt het dus niets als je ze in een TBS kliniek stopt. Met de doodstraf ben je meteen van ze af en kunnen ze uiteraard niets meer doen.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_449286
Die marokanen, tss, terroriseren alles, maar als ze het in hun land doen worden ze gemarteld.

Hier de grote jan en daar ....

Je moet geen vooroordelen trekken want die ''Marrokanen'' waar jij het over hebt, die zijn vaak ook gewoon hier geboren.. Maar het zijn gewoon vaak zij die in het nieuws komen terwijl het vaak zat ook gewoon Nederlanders zijn.

Maar ik op Nee gestemd, want als je een moordenaar vermoord, ben je net even slecht vind ik. Ookal heeft hij iemand vermoord, verdient hij dat niet. Bovendien is het geen straf, alleen dan dat hij dood gaat. Ik zou die gene dan gewoon levenslang geven, dan lijd hij teminste nog een beetje.

Geplaatst:
comment_449291
Die marokanen, tss, terroriseren alles, maar als ze het in hun land doen worden ze gemarteld.

Hier de grote jan en daar ....

Je moet geen vooroordelen trekken want die ''Marrokanen'' waar jij het over hebt, die zijn vaak ook gewoon hier geboren.. Maar het zijn gewoon vaak zij die in het nieuws komen terwijl het vaak zat ook gewoon Nederlanders zijn.

Maar ik op Nee gestemd, want als je een moordenaar vermoord, ben je net even slecht vind ik. Ookal heeft hij iemand vermoord, verdient hij dat niet. Bovendien is het geen straf, alleen dan dat hij dood gaat. Ik zou die gene dan gewoon levenslang geven, dan lijd hij teminste nog een beetje.

zever in pakjes!

levenslang is maar 25jaar man, en ze worden vroeger los gelaten, door goed gedrag!

Bewerkt: door zethe

Geplaatst:
comment_449688
zever in pakjes!

levenslang is maar 25jaar man, en ze worden vroeger los gelaten, door goed gedrag!

Dan is dat toch hetgene waar iets aan gedaan moet worden, en niet het herinvoeren van de doodstraf? In Nederland is levenslang ook echt levenslang.

voor mensen waar in hun oorspronkelijk land de doodstraf geld moet je ze wel invoeren.

Wat een bizar voorstel. Waarom denk je dat dat een juiste oplossing is?

Geplaatst:
comment_449727
zever in pakjes!

Fout, Levenslang is in Nederland ook ECHT levenslang.

Iemand die levenslang krijgt in Nederland kan na goed gedrag pas na een jaar of 20 gezeten te hebben aanvraag doen bij de Koningin voor gratie.

Als diegene het niet krijgt, zit hij tot aan zijn dood in de cel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.