Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396020 Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M
Geplaatst: 20 april 200619 jaren Auteur comment_396095 Ok, ik zet mijn huidige signature in. Nu jij nog inleveren en we kunnen beginnen.
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396103 Yeah , we kunnen beginnen . Het is het beste te zien met PopOrange skin Bewerkt: 20 april 200619 jaren door Synchro
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396107 Moeilijke, maar ik ga toch voor GL omdat ik al die soort spetters van Synchro niet zo mooi vind. Edit: Ik moet er wel bijzetten dat ik die ''extreme'' glans van GL niet mooi vind. Greetz Wazuup Bewerkt: 20 april 200619 jaren door Wazuup
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396120 Synchro Ik vind die van GL nogal overbelicht. En het ziet er nogal vaag uit allemaal. Die van Synchro vind ik heel mooi met die effecten 'boven' de render. Alleen een beetje saaie kleuren.
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396213 Onderwerp: Need for Speed: Most WantedSoort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest.....
Geplaatst: 20 april 200619 jaren Auteur comment_396218 Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest..... Met render bedoel ik ook gewoon een plaatje bijvoorbeeld.
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396226 Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest..... Met render bedoel ik ook gewoon een plaatje bijvoorbeeld. Een render is een uitgeknipt plaatje die je in je signature verwerkt.. Ik dacht dat jij wel wist dat een render niet gewoon een plaatje bewerken is... Nouja, het zal wel.... Om maar niet geheel offtopic te gaan zal ik ook nog een stem uitbrengen, en mijn stem gaat naar (sorry GL) naar Synchro. Zijn plaatje is goed bewerkt met mooie kleuren en vooral dat effect over de hele sig heen bevalt me goed. Zoals al eerder gezegd vind ik die van GL een beetje te overbelicht, en is er verder geen connectie met NFSMW. Stem Synchro dus.... Bewerkt: 20 april 200619 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396228 Ik ga duidelijk voor GL. Ik vindt Synchro zijn sig echt erg lelijk ! En Ronald, wat maakt dat nou uit ? De battle moet toch een beetje eerlijk blijven.
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396233 Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted Soort onderwerp: Signature Size onderwerp: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van Inlevering: Z.S.M Je hebt geen render gebruikt.. Of is dat een foutje geweest..... Met render bedoel ik ook gewoon een plaatje bijvoorbeeld. Een render is een uitgeknipt plaatje die je in je signature verwerkt.. Ik dacht dat jij wel wist dat een render niet gewoon een plaatje bewerken is... Nouja, het zal wel.... Om maar niet geheel offtopic te gaan zal ik ook nog een stem uitbrengen, en mijn stem gaat naar (sorry GL) naar Synchro. Zijn plaatje is goed bewerkt met mooie kleuren en vooral dat effect over de hele sig heen bevalt me goed. Zoals al eerder gezegd vind ik die van GL een beetje te overbelicht, en is er verder geen connectie met NFSMW. Stem Synchro dus.... Een render kan ook zijn dat er een oppervlakte van het plaatje is waar alle aandacht naar uit gaat, het hoeft niet persé uitgeknipt te zijn volgens mij. En even stemmen natuurlijk. Ik stem op Synchro, ik vind die waterspatten erg mooi en het geheel heeft ook wel een beetje een ''streetracer-look'' Ook bewwegt de auto, in het echt natuurlijk niet maar door die waterspatten zie je 'm eigenlijk al scheuren. Bewerkt: 20 april 200619 jaren door Goliat
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396265 Ik stem op GL Spreekt me gewoon meer aan. Beide mooi hoor!
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396273 Stem: Synchro Unieke stijl die me wel bevalt, echt super sig. Die van GL is wat te gewoontjes..
Geplaatst: 20 april 200619 jaren comment_396284 Ik stem op Synchro. Die sig van General Lee vind ik veels te overbelicht.
Onderwerp: Need for Speed: Most Wanted
Soort onderwerp: Signature
Size onderwerp: Max 500x150
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Mag
Tijd van Inlevering: Z.S.M