Ik was even aan het Googelen naar een zeer goede compresion programma, en kwam dit tegen:
KGB Archiver is een zip programma dat een ongeloofwaardige campresion rate heeft.
Ik had eens een bestand van 623 MB (een ISO van een cd) gezipt met de hoogste compressie level (duurde wel 1 nacht) tot 1.4 MB. Aan de snelheid lijkt het wel alsof hij het upload naar een server, maar dat is niet zo, ik had namelijk mijn internet kabel uitgetrokken.
Hier is even een quote van een secundaire download site:
KGB Archiver is the compression tool with unbelievable high compression rate. It surpasses even such efficient compression tool like 7ZIP and UHARC in terms of the abilities. Unfortunately although its powerful compression rate, it has high hardware requirements. One of the advantages of KGB Archiver is also AES-256 encryption, which is used to encrypt the archives. This is one of the strongest encryptions known. Version 1.0.3.15 may include unspecified updates, enhancements, or bug fixes.
Ik was even aan het Googelen naar een zeer goede compresion programma, en kwam dit tegen:
KGB Archiver is een zip programma dat een ongeloofwaardige campresion rate heeft.
Ik had eens een bestand van 623 MB (een ISO van een cd) gezipt met de hoogste compressie level (duurde wel 1 nacht) tot 1.4 MB. Aan de snelheid lijkt het wel alsof hij het upload naar een server, maar dat is niet zo, ik had namelijk mijn internet kabel uitgetrokken.
Hier is even een quote van een secundaire download site:
Je kan hem hier downloaden.
Greetz