Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1274103
Van welke versie is dat bestand GENRL? want elke x als ik gta opstart crasht hij..
Het GENRL bestand, dat in /audio/sfx/ te vinden is, is precies gelijk bij beide versies. Het zou dus helemaal niks uit moeten maken wat voor versie je hebt. Als je het echt niet meer aan de praat kunt krijgen, raad ik je aan GTA SA even opnieuw te installeren.

Edit: ik vind het best, zodra FreeHostia weer werkt. Ik geloof dat de server een beetje plat ligt tijdelijk. Ik kan in elk geval niet meer binnenkomen op m'n eigen account. Inmiddels verholpen.

Bewerkt: door K.O.

Geplaatst:
comment_1274144

Ja .. het liefst wel maar ik heb zojuist 60/70 mods allemaal werkend. alleen sins dat audio probleem start me gta niet meer op dus. en ik vin het erg zonde als ik alles opnieuw moet instaleren (mods) zou jij jouwes willen uploaden (GENRL)

Bewerkt: door Gta-rodney

Geplaatst:
comment_1274954
Ja .. het liefst wel maar ik heb zojuist 60/70 mods allemaal werkend. alleen sins dat audio probleem start me gta niet meer op dus. en ik vin het erg zonde als ik alles opnieuw moet instaleren (mods) zou jij jouwes willen uploaden (GENRL)
Als je het niet heel erg vind heb ik het bestand opgesplitst in 2 .rar archieven. Dat was voor het uploaden wat makkelijker. Als je ze bij elkaar in dezelfde map neerzet kun je ze met WinRar gewoon uitpakken.

Deel 1 download je hier en deel 2 kun je hier downloaden.

Ook stom, ik zie net dat ik nog een werkende download op MegaUpload.com heb staan. Gebruik die maar, daar staat het bestand als één archiefbestand. Downloaden kan hier.

Geplaatst:
comment_1275235

Herinstaleer je gta??

Bedankt KO , alleen hij doet het tog niet maar ik denk dat ik gta opnieuw instaleer en de gta3.img even apart zet zodat ik me mods + textures nog heb ;)

Bewerkt: door Gta-rodney

Geplaatst:
comment_1280275

Ik schaam me een beetje dit te vragen maar ik heb overhaast een modpack met allerlei autos geinstalleerd en ben de backup vergeten. Nu heb ik vreselijke FPS lag, en daar kan ik niet mee leven. Uit GTA SA heb ik nodig:

- huntley.dff en huntley.txd

- stafford.dff en stafford.txd

- premier.dff en stafford .txd

- savanna.dff en savanna.txd

- yosemite.dff en yosemite.txd

- sentinel.dff en sentinel.txd

- sabre.dff en sabre.txd

- admiral.dff en admiral.txd

- sultan.dff en sultan.txd

- walton.dff en walton.txd

- bullet.dff en bullet.txd

- banshee.dff en banshee.txd

- comet.dff en comet.txd

- washing.dff en washing.txd

- polmav.dff en polmav.txd

- maverick.dff en maverick.txd

- seaspar.dff en seaspar.txd

- vcnmav.dff en vcnmav.txd

- buffalo.dff en buffalo.txd

- turismo.dff en turismo.txd

die gene die dit voor mij voor elkaar kan krijgen is een kanjer!

Bewerkt: door M.J.

Geplaatst:
comment_1280466
Ik schaam me een beetje dit te vragen maar ik heb overhaast een modpack met allerlei autos geinstalleerd en ben de backup vergeten. Nu heb ik vreselijke FPS lag, en daar kan ik niet mee leven. Uit GTA SA heb ik nodig:

*lijst*

die gene die dit voor mij voor elkaar kan krijgen is een kanjer!

Damn, da's inderdaad een flinke lijst. Helaas heb ik niet alle bestanden helemaal origineel meer, maar een Chevrolet Camaro Iroc-Z in plaats van een Buffalo is hopelijk niet zo heel erg. Alle andere bestanden zijn wel origineel. Als je de buffalo origineel wilt hebben zul je deze misschien even aan iemand anders moeten vragen.

files.zip

(Als dat niet werkt, klik hier.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.