Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1311640

oke maar dan wil ik graag deze files a.u.b.

- contachou1_lae2.txd

- ext_doors_old.txd

- ambulan.txd

- ambulan.dff

- camera.txd

- camera.dff

- esperant.txd

- esperant.dff

- streak.dff

- streak.txd

- streakc.dff

- streakc.txd

misschien beetje veel maar alvast bedankt :D:tu:

Geplaatst:
comment_1312219

Heey iedereen,

kan iemand mij het mapje audio geven, want ik zat perongeluk een beetje te rotzooien en toen had ik er iets uit verwijdert en nu doet gta het niet meer en ik weet niet meer welk bestandje het was dus doe maar de hele map,voor gta san andreas ^_^

bedankt voor u medewerking :clown::bonk:

Geplaatst:
comment_1312701

Ik denk niet dat iemand deze map wil uploaden, want dat is 3,23 (!) GB. Ik denk ook dat het herinstalleren van het spel korter duurt dan het uploaden en downloaden van de map audio.

Edit: ik kom er een beetje laat achter, had MB ipv GB :puh:

Bewerkt: door Donald F. Duck

Geplaatst:
comment_1312859
Ik denk niet dat iemand deze map wil uploaden, want dat is 3,23 (!) MB. Ik denk ook dat het herinstalleren van het spel korter duurt dan het uploaden en downloaden van de map audio.

jaa dat is nou juist mijn probleem als ik hem opnieuw instaleert doet ie dat nog niet helemaal, nu doet ie het weer maar zonder alle geluidjes, je hoort niks :-(:cry:

Geplaatst:
comment_1313441
jaa dat is nou juist mijn probleem als ik hem opnieuw instaleert doet ie dat nog niet helemaal, nu doet ie het weer maar zonder alle geluidjes, je hoort niks :-(:cry:
Verwijder de game helemaal en installeer de game helemaal opnieuw. Als het geluid dan nog niet werkt, is of je CD zwaar beschadigd (krasjes o.i.d.) of bezit je een illegale versie van de game. Bij illegale exemplaren is het ontbreken van geluid namelijk een veel voorkomend en onoplosbaar probleem.
Geplaatst:
comment_1313752
Verwijder de game helemaal en installeer de game helemaal opnieuw. Als het geluid dan nog niet werkt, is of je CD zwaar beschadigd (krasjes o.i.d.) of bezit je een illegale versie van de game. Bij illegale exemplaren is het ontbreken van geluid namelijk een veel voorkomend en onoplosbaar probleem.

maar hij is niet illigaal en er zitten bijna geen krasjes op

Geplaatst:
comment_1313780

*lijstje*

Komen ze:

thunder12.zip

Heb je dan niet gewoon een probleem met drivers van je geluidskaart o.i.d.? Werkt het geluid in andere games wel? En bij andere software? Ik heb hier anders nog wel een download staan voor GENRL, het bestand dat in \audio\SFX\ staat. Ook heb ik hier nog een link staan naar het streams mapje, met alle radiozenders.
Geplaatst:
comment_1315066

*lijstje*

Komen ze:

thunder12.zip

Heb je dan niet gewoon een probleem met drivers van je geluidskaart o.i.d.? Werkt het geluid in andere games wel? En bij andere software? Ik heb hier anders nog wel een download staan voor GENRL, het bestand dat in \audio\SFX\ staat. Ook heb ik hier nog een link staan naar het streams mapje, met alle radiozenders.

hij doet het nu weer hoor dankje voor die dinges _O__O_

Geplaatst:
comment_1319457

ik snap eigenlijk het doel van dit hele topic niet, als je een bestand mist dan kopieer je die toch even van je BACK-UP ?

of als mensen niet zo slim zijn die te maken: GTA opnieuw installeren ?

daarom zijn deze bestanden volgensmij alleen nodig als je de ILLEGALE versie hebt, omdat je de orginele bestanden niet meer hebt en hebt verwijdert :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.