Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_577155
Handling.cfg nodig :)

Alvast bedankt

Ik zal hem even snel voor je opzoeken en uploaden, heb je heel even een momentje.

Edit: Ze zijn klaar ik wist niet precies van welke GTA je ze nodig had, maar ik heb ze maar van alle 3D GTA's voor de PC gedaan.

GTA 3 Handling:handling.rar

GTA VC Handling:handling.rar

GTA SA Handling:handling.rar

Ik neem aan hoe je begrijpt hoe je het uit pakt, als je dat niet weet, je pakt het uit met een programma zoals: 'Winrar'. Verder wens ik je veel succes met de bestanden, mocht je nog een bestand nodig hebben dan kun je dat uiteraard hier plaatsen. :cya:

Bewerkt: door SummerBase

Geplaatst:
comment_577347

Bedankt summerbase =]

sorry dat ik niet vermeld heb voor welke gta het was

>>> Door Dutchy3010: Waarom vraag je een bestand twee keer aan? In zowel GTA San Andreas General als hier heb je nu antwoord gekregen. Voortaan alleen in dit topic bestanden aanvragen.<<<

Geplaatst:
comment_581750

ik heb de update van gta sa ge download (hot coffe) maar toen had ik geen bacup gemaakt :bonk: (voor het geval dat) van de map data kan iemand mij die geven :bonk: (en hij dee het niet eens)

Bewerkt: door master gta

Geplaatst:
comment_581865
ik heb de update van gta sa ge download (hot coffe) maar toen had ik geen bacup gemaakt :bonk: (voor het geval dat) van de map data kan iemand mij die geven :bonk: (en hij dee het niet eens)

Gelukkig heb ik hem nog wel. Volgens mij heb je alleen 'main.scm' en 'script.img' nodig, maar hier ben ik niet helemaal zeker van. Ik heb dus voor het geval dat, de hele map 'Data' maar geupload. Je kan hem downloaden door op deze link te klikken, de volgende keer wel even back-ups maken hé.

Geplaatst:
comment_581892

Ik heb een aantal bestanden nodig:

Voor Gta SA

• tram.txd
  • dinghy.txd
  • dinghy.dff
  • handling.cfg

Alvast bedankt!

Yvea :cya:

Ik zal ze even voor je zoeken...

Ik dacht al, zou Summerbase dit voor me doen?

En ja hoor :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.