Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_629998

Bedankt :DKan ik straks meteen aan de slag :)

Vaag, hij kan hem niet openen, hij zegt "unable to find DIR file" en daaronder een path van C:\ naar gta3.dir

Kan je proberen om de files die ik nodig had los te uploaden?(in een rar of zip).. want zo kan ik er niks mee in princiepe...

Of je moet dat filetje openen, het hoort kennelijk indezelfde map te staan als gta3.img, want hij zegt bij dat path dat hij hem niet kan vinden in de map waar ik gta3.img heb geplaatst.. Ik denk dat de Kuruma gewoon Kuruma.dff en kuruma.txd heet, of kurum.dff en kurum.txd, en de Yardie Lobo weet ik niet.... als je zoekt naar lobo of yar dan zal je denk ik hem wel vinden.. .. Echt **** dat hij niet geopent kan worden :? ('K typ maar niet wat ik bedoel want dat mag vast niet :puh: )

EDIT: Laat maar, ik heb het bestandje(Gta3.dir) gekregen van iemand. Ik kan hem nu wel openen. iig bedankt voor gta3.img!

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_630317

kan iemand ff deze 2 bestanden aan mij geve want er is iets vekeerd gegaan :bonk::bonk:

het gaat om deze 2 bestanden: Vehicles.ide Handling.cfg

>>> Door Bling: Voortaan aanvragen in >dit< topic, aub. <<<

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd... :)<<<

Geplaatst:
comment_630327
kan iemand ff deze 2 bestanden aan mij geve want er is iets vekeerd gegaan :bonk::bonk:

het gaat om deze 2 bestanden: Vehicles.ide Handling.cfg

Ze komen eraan, één moment!

Vehicles.ide:

Handling.cfg:

Na het downloaden even uitpakken, en in de volgende map zetten; '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.'

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_630645
kan iemand de gehele map LA ff uploaden?

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...

Kijk eens aan, zo gevonden en je moet hem weer plaatsen in de map: 'Deze computer > Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Maps'. Veel succes er mee en maak in het vervolg een back-up! ;)

LA map in .ZIP archief: LA.zip

Geplaatst:
comment_632080
hey iedereen,

heeft er iemand een 100% savegame, met lege garages?

en liefst ook emet de rijschool met goud voltooid :$

Greetzzz

Er staat een uitstekende 100% savegame in de downloadbase, behaald door Dizzee. Volgens mij voldoet hij ook aan je 2 eisen, de 'driving-school' is sowieso goud en ik meen dat de garages ook leeg zijn. Hij is in ieder geval wel het proberen waard. Let op: de savegame is voor V1, en is hier te downloaden. Na het downloaden dus even uitpakken en plaatsen in je GTA San Andreas User Files die te vinden is in de map: 'Mijn Documenten.'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.