Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_770434

Vreemd dat je IMG Tool het niet doet. "Supports SA (VER2)" betekent denk ik gewoon dat ie óók V2 ondersteund, want ik heb V1 en hij ondersteund m gewoon en ik heb er nooit problemem mee gehad. Dat er maar 2 bestanden zijn klopt trouwens, een .exe bestand van 236 kB en een .txt bestand van 4 kB. Als je de IMGTool.exe start hoort ie t gewoon te doen hoor. Er zijn hier echter al verschillende topics over fouten in IMGTool en werken met IMGTool. Ik denk dat als je gewoon even rondneust (zoekfunctie!) dat je m zo gevonden hebt.

Enneh, die models map vind je gewoon hier hoor:

Bewerkt: door K.O.

Geplaatst:
comment_771564

hallo iedereen heeft iemand de back-up van een origineel stuntplane want ik ben vergeten te back-uppen terwijl ik aant modden was :bonk:en ook een savegame van juist na de missie burning desire want de mijne doet het nimeer :s

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
comment_771578

Hehe eindelijk gevonden hoe die in je gta3 map zit

Back up zit bij de bijlage van stuntplane

heb Save game erbij gedaan van de missie: Burning Desire en de missie die erna komt Gray Imports. Wel allebei voor V2.0

stunt_back_up.zip

burning_desire.zip

Gray_Imports.zip

Bewerkt: door Las Vegas

Geplaatst:
comment_771599
maar ik heb V1 :s

In dit topic kan je alle savegames van v1.00 downloaden, dus voor en na elke missie: Klik. Tevens kan je naar SA: Missie hulp gaan, en vervolgens SA: Savegame aanvraag. Hier kan je het topic alsnog vinden als je het een keer nodig hebt ;).

Geplaatst:
comment_772964

De bestandjes Rancher.dff en Rancher.txd zitten in de bijlage, ze zijn ingepakt met winrar, veel plezier ermee.

@hieronder: Je hebt gelijk :D, nu is het het goede bestandje (ze hebben ook allebei een R hè :puh: )

rancher.rar

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_773069

IK zoek een werkende Back To The Futere Mod,

ik had er ene gedownload maar die blijft steeds vast hangen, graag ook een DUIDELIJKE HANDLEIDING

Geplaatst:
comment_773106

Je zoekt een werkende? Er is maar één (goede) en die werkt. (Oh er is trouwens een mod voor VC (waarmee je ook echt kunt tijdreizen e.d.) en een voor SA die slechts de DeLorean bevat waar je verder niks mee kan. Ik neem aan dat je het over die eerste hebt)

Nou ik keek nog eens op moddb.com en blijkbaar is er al een versie 0.2c beschikbaar (heb zelf 0.2b gehad). Het lijkt erop dat dit een automatische installer is, dus nog duidelijker kan niet. Er is ook een manual pakket te downloaden, maar als de installatie vorige keer niet goed lukte lijkt me een automatische installer handiger voor je. Download m hier.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.