Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_851502
Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor

(Voor GTA SA)

Dankje wel alvast :D

Heeft iemand die ?

Geplaatst:
comment_851504
Hebben jullie miss de wheel_gn1.dff wheel_gn5.dff wheel_or1.dff wheel_gn2.dff wheel_gn4.dff wheel_lr4.dff wheel_sr3.dff wheel_sr4.dff wheel_gn3.dff? en van alles de txd staat bij mij maar die is daar volgens mij niet voor

Je vindt alles in dit pakket:

Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'.

Geplaatst:
comment_851700

Je vindt alles in dit pakket:

Na het downloaden even uitpakken en toevoegen aan je 'GTA3.img'.

Danku wel :D

Geplaatst:
comment_853320

Hey ik heb de faggio in een minibike gemaakt, lukte allemaal gewoon goed totdat ik er een Getunede aerox van heb gemaakt, de aerox deed het gewoon goed enzo maar CJ zat nog steeds op de scooter zoals die op de minibike zat..

Voor de minibike heb ik de bikev.ifp, faggio.dff en faggio.txd geruild met de gene die in de map stonde die ik had gedonwload(de mod), en ik heb de carcols veranderd 1 zin, en 2 zinne in handling.cfg. Toen ik de aerox had gedownload heb ik de faggio.dff en faggio.txd geruild, 1 zin in de carcols en 1 zin in handling.cfg

Weet iemand hier hoe ik CJ gewoon normaal op de aerox kan late zitten?

Geplaatst:
comment_853372
Wie heeft voor mij een orginele niet gemodde weapon.dat voor gta sa?

@dexter909bloodra.txt

Ik heb hem wel maar ik kan hem niet toevoegen : Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd << die melding krijg ik. sorry

iemand anders?

Bewerkt: door XbasX

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.