Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_874399

ik heb dus nogal wat auto modifikaties aangebracht en ik heb de san andreas auto namen verandert met de echte namen van de modifikatie.

Ik ga dus ingame, zie ik dit:

gtasa2008012421530050sm3.png

kan iemand mij hierbij helpen of mij een backup van american.gxt geven?

voor GXT editing gebruik ik AGXTv1.0

Geplaatst:
comment_874409
ik heb dus nogal wat auto modifikaties aangebracht en ik heb de san andreas auto namen verandert met de echte namen van de modifikatie.

Ik ga dus ingame, zie ik dit:

gtasa2008012421530050sm3.png

kan iemand mij hierbij helpen of mij een backup van american.gxt geven?

voor GXT editing gebruik ik AGXTv1.0

Weetje zeker dat je de strings niet gerenamed heb en wel de 'output'? Anyway is hier een backup van de american.gxt.

American.zip

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_875389
hallo ik ben nieuw en ik heb nog niet zo veel verstand van die downloads enzo maar zou iemand me willen uitleggen hoe je op gta vice city snellere auto's plaatst ?

Welkom op het forum. :cya:

ten eerste moet je IMG Tool downloaden, want meestal moet je in de gta3.img zijn voor automods. IMG Tool valt >>hier<< te downloaden. ^_^

Na het downloaden kun je >>dit<< eens doorlezen om te kijken hoe alles werkt met de IMG tool, en hoe je mods erin zet. Veel succes! ^_^

Geplaatst:
comment_876540
de bestanden om van noobmobv2.0 af te komen voor gta sa

Als je SA even opnieuw instaleert zal je SA weer helemaal clean zijn. ^_^

Als j daar geen zin in hebt geef ik je de files wel. :puh:

De american.gxt plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text.

De V1 files plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Geplaatst:
comment_878266
Heb ik voor je in de bijlage ;)

Ik heb een grote fout gemaakt ik heb die bestandjes gewist dus ik kan ze niet overwriten, kan jij plz gta3.img sture voor gta sa v2!

de hele gta3.img kunnen we je helaas niet geven omdat hij té groot is voor onze bijlagen. Om de goede gta3.img te krijgen kun je gewoon simpel GTA Sa Andreas opnieuw instaleren. Hierdoor worden de bestanden weer vervangen door de orginele. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.