Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_489146

Ik heb de orginele bestanden voor je geupload:

ext_doors2:

http://rapidshare.de/files/29353521/ext_doors2.txd.html

ext_doors_old:

http://rapidshare.de/files/29353589/ext_doors_old.txd.html

Na het downloaden van de bestanden toevoegen aan de GTA3.img te vinden in de map models.

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_489507

De AT400-files uit de GTA3.IMG (SA/models/) en carcols.dat (SA/data/).

Heb namelijk de John Travolta-737 geinstalleert en bij de img al perongeluk 3 ipv 2 at400-bestanden verwijderd (geen idee welke) en de carcols.dat ging wel goed alleen heb dus niks gebackupt.

En als ik nu naar t vliegveld rijd slaat SA vast.

Bewerkt: door djpdjpnl

Geplaatst:
comment_489528

Heb namelijk de John Travolta-737 geinstalleert en bij de img al perongeluk 3 ipv 2 at400-bestanden verwijderd (geen idee welke) en de carcols.dat ging wel goed alleen heb dus niks gebackupt.

Voila:

at400.txd

at400.dff

carcols.dat

Veel plezier ermee!

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_489530

Ik zoek ze wel even voor je...

thnx

Geplaatst:
comment_489580
Kan het zo zijn dat er nog een 3e file is dat 'at400.*' heet?

Want nog steeds als ik een vliegveld op rijd crasht SA.

Volgens mij bestaan alleen de at400.dff en at400.txd. Voor de rest geen at400.* (in ieder geval niet in het gta3.img). Heb je misschien een andere verwijdert/bewerkt of wat dan ook? Die eronder staat misschien?

Geplaatst:
comment_489612

Ben bang dat ik morgen even naar huis moet om de cd te halen want kan nu de deur niet meer uit in t spel voor ie crasht.

Daarbij is m'n gehele pc aan het flippen sinds ik SA een beetje verkeerd gemod heb.

Heb hier trouwens in de img 16315 bestanden... is dat t correcte aantal van gta3.img of mis ik er een of meerdere?

Bewerkt: door djpdjpnl

Geplaatst:
comment_489623
Ben bang dat ik morgen even naar huis moet om de cd te halen want kan nu de deur niet meer uit in t spel voor ie crasht.

Daarbij is m'n gehele pc aan het flippen sinds ik SA een beetje verkeerd gemod heb.

Heb hier trouwens in de img 16315 bestanden... is dat t correcte aantal van gta3.img of mis ik er een of meerdere?

Dat is niet zo zeker te zeggen. Aangezien jij je SA gemod hebt en anderen misschien ook verschild het aantal bestanden per gebruiker.

Geplaatst:
comment_489631

Dat is niet zo zeker te zeggen. Aangezien jij je SA gemod hebt en anderen misschien ook verschild het aantal bestanden per gebruiker.

Alleen dat vliegtuig was gemod, nu weer gedemod zeg maar.

Dus ongemodereerde GTA-versies hebben die 16315 of meer/minder bestanden is de vraag. ;)

Geplaatst:
comment_489635

Dus ongemodereerde GTA-versies hebben die 16315 of meer/minder bestanden is de vraag. ;)

Ik heb nog niet gemod, en ik heb 16297 bestanden. Maar ik heb ook versie 2 (weliswaar gedowngrate), misschien is er een verschil tussen versie één en versie twee?

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_489636

Het hoeft niet perse aan de bestanden in je IMG Tool te liggen.

1 klein foutje in de gta.dat of in de main.scm zorgt al voor een crash!

Geplaatst:
comment_489756

Yepsch, maar die bestanden heb ik dus niet hoeven te verranderen dus heb ik ook niet aangezeten. ;)

De bestanden die ik aangevraagd had waren alle bestande die ik verranderd heb.

Vrij logisch als ik het wil terugzetten, niet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.