Jump to content
Geplaatst:
comment_396814

Vraag hier files aan dat je per ongeluk geen backup hebt van gemaakt. Er staan wel een paar regels op, wat anders zou er wel eens misbruik kunnen van gemaakt worden.

• Alleen aanvragen en hulp
  • ZET ERBIJ VOOR WELKE GTA HET IS!
  • Niet de .exe file aanvragen

Ga jullie gang.

• Reacties 2.3k
  • Bezichtigingen 275.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1059285

Uw bestellingen zijn geleverd.. Alle streaks zitter er trouwens gewoon in, SkaterKills.

GekkieJ01

JeGe

Worden na 24 uur verwijderd

@ hierboven: Ik las hem niet over het hoofd hoor...

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
comment_1059319
Uw bestellingen zijn geleverd.. Alle streaks zitter er trouwens gewoon in, SkaterKills.

GekkieJ01

JeGe

Thanks, het is gelukt dankjewel ;)

Geplaatst:
comment_1059487

GekkieJ01

JeGe

Het werkt niet :/

Als ik het .rar bestand open zie ik alleen fam3.txd en dan zegt ie onverwacht einde van archief :7

Geplaatst:
comment_1059875

als je wil kan ik mijn gta3.img hier uploaden, ik heb backups van m'n ganse GTA SA map, en heb één map die origineel noemt. normaal is daar dan ook niets aan gemod, dus een nog intacte gta3.

wil je dat ik die moeite doe? :puh:

:cya:

Geplaatst:
comment_1059902

Doe je die moeite niet, de gta3.img is té groot om te uploaden. Je kan beter SA opnieuw instaleren, dan worden alle bestanden met de orginele vervangen. ;)

Geplaatst:
comment_1060010

google dan gewoon even: >>google is your friend<<

>>> Door Dutchy3010: Dit is warez en daar wordt niet over gepraat. Verwijderd.<<<

of google nog wat verder voor het bestand dat je rechtstreeks kan downloaden van een site.

EDIT: het spijt me :$ was even vergeten dat dat niet mag, en wou alleen maar helpen :{

:cya:

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1060067

Het is zo'n groot bestand (bijna een gigabyte!), dat het downloaden alleen al langer duurt dan het herinstalleren van GTA San Andreas. Als je die DVD niet hebt, mogen we toch niet helpen, dus ik stel voor dat we dit onderwerp nu voor gezien houden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.