Geplaatst: 3 oktober 200420 jaren comment_32768 Aight, Welke club wint dit jaar de landstitel? Ajax,Feyenoord,PSV,AZ,Utrecht of misschien wel Roda JC of een andere ploeg? Just say it PSV Feyenoord FC Utrecht Ajax AZ Vitesse RKC Waalwijk NEC Roda JC SC Heerenveen Willem II NAC Breda FC Twente FC Den Bosch FC Groningen ADO Den Haag RBC Roosendaal De Graafschap Ikzelf denk dat PSV een grote kans maakt aangezien Vennegoor super speelt. AZ zou ik ook bij de top 3 willen zien, goede spelers, leuk voetbal... Nac wil ik weer europees zien gaan Dit omdat ik zelf bredanaar ben ofcorz Niets leuker dan europees voetbal
Geplaatst: 7 oktober 200420 jaren comment_33683 Tja maar ik ben niet zo'n nep supporter die zeg van als ze degraderen dan ben ik voor een andere club
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_39018 1 Feyenoord 2 PSV 3 Ajax goue gids; 1 VVV 2 Volendam 3 Fc DORDRECHT!!!! ( DORDTENAREN OLE OLE OLE!!! GLOOOHOOOORIAA ALEMAAL K*NK*R H**R*N..... schreeuwen ze altijd bij de hooligans van dordt maar ik erger me er aan..... :angry: )
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_39070 Nee, ik denk niet dat Ajax kampioen word, ze zijn zeker niet goed bezig, ze worden voer 2 jaar kampioen dit jaar mogen ze van mij gerust 5de worden
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_39105 wat zijn we optimistische 5e plaats :lol: nou ik denk dat we Ajax niet eerder tegenkomen dan de 7e plaats die klap die ze tegen Bayern hebben opgelopen komt ze denk ik nooit meer te boven
Geplaatst: 24 oktober 200420 jaren comment_39115 wat zijn we optimistische 5e plaats :lol: nou ik denk dat we Ajax niet eerder tegenkomen dan de 7e plaats die klap die ze tegen Bayern hebben opgelopen komt ze denk ik nooit meer te boven Ze hebben wel eens grotere klappen gekregen maar ook gegeven! dus dat komt wel goed
Geplaatst: 27 oktober 200420 jaren Auteur comment_40335 dan ben ik blind tim13? :o ajax laat alle belangrijke punten liggen, tegen psv, ze wisten geeneens hoe ze met alle ruimte die ze kregen om moesten gaan.. kom op zeg... ze zitten in de eredivisie en kunnen geeneens hun ruimte benutten waardoor ze verliezen... Zoals het er nu al naar uit ziet, komt nac boven ajax en ajax zo rond de 8e positie... maar ajax deelt zeker geen klappen uit..
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41130 RazoR,Oct 27 2004, 10:41 PM] dan ben ik blind tim13? :o ajax laat alle belangrijke punten liggen, tegen psv, ze wisten geeneens hoe ze met alle ruimte die ze kregen om moesten gaan.. kom op zeg... ze zitten in de eredivisie en kunnen geeneens hun ruimte benutten waardoor ze verliezen... Zoals het er nu al naar uit ziet, komt nac boven ajax en ajax zo rond de 8e positie... maar ajax deelt zeker geen klappen uit.. Uhm Ajax komt hier heus wel bovenop, je bent zo'n zielige supporter van een andere club dan gaan je maar andere suporters afzeiken <_< Ajax heeft ooit nog eens een genade klas uitgedeeld 1972: 8-0 tegen PSV 1995 5-2 bayern munchen, een paar jaar geleden: 6-1 tegen feijenoord! :lol: Dus wat lul je dat Ajax geen klappen uit deeld Ajax al 30 jaar lands kampioen dus niet zeiken feijenoord of psv hebben het meer mee dit seizoen bij ajax
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41132 Tja maar ik ben niet zo'n nep supporter die zeg van als ze degraderen dan ben ik voor een andere club Kijk daar heb ik Respect voor: Zonder andere clubs af te zeiken is hij toch een kei goede supporter voor RBC
Aight,
Welke club wint dit jaar de landstitel?
Ajax,Feyenoord,PSV,AZ,Utrecht of misschien wel Roda JC of een andere ploeg?
Just say it
PSV
Feyenoord
FC Utrecht
Ajax
AZ
Vitesse
RKC Waalwijk
NEC
Roda JC
SC Heerenveen
Willem II
NAC Breda
FC Twente
FC Den Bosch
FC Groningen
ADO Den Haag
RBC Roosendaal
De Graafschap
Ikzelf denk dat PSV een grote kans maakt aangezien Vennegoor super speelt.
AZ zou ik ook bij de top 3 willen zien, goede spelers, leuk voetbal...
Nac wil ik weer europees zien gaan
Dit omdat ik zelf bredanaar ben ofcorz 
Niets leuker dan europees voetbal