Geplaatst: 22 april 200619 jaren comment_397630 Onderwerp: Obie Trice Soort design: Signature Size design: 450x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Wie durft? Ik lever de mijne na die van jouw in!
Geplaatst: 30 april 200619 jaren comment_403949 Die van Pimpdaddy heeft een echte Gangsteruitstraling namens die stad erachter. Net zoals Eminem & Detroit. Die van Dynamic heeft zo een domme achtergrond, sorry dat ik het zo zeg. Maar die achtergrond kan je bij Pokeémon of Digimon toepassen. Hetzelfde geldt voor de tekst . En je render zo... Sorry dat ik je zo afkraak maar dan wordt je sneller beter. Echt waar hoor hoe meer je wordt afgekraakt hoe beter je wil worden.
Geplaatst: 1 mei 200619 jaren Auteur comment_405032 Komop mensen, vandaag en morgen kun je nog stemmen. Dynamic 3 - 5 DaddyPimp Btw: Thx Giorgo Bewerkt: 1 mei 200619 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 1 mei 200619 jaren comment_405050 Ik stem op DaddyPimp. Hij heeft echt weer een meesterwerkje afgeleverd hoor. Je hebt een zeer mooie achtergrond, en de render ziet er ook goed uit. Dynamic, je kan vast wel beter, want de achtergrond past niet bij de render. Net zoals de tekst. Stem DaddyPimp.
Geplaatst: 1 mei 200619 jaren comment_405051 DaddyPimp heeft de echte Gangsta look in zijn Sig zitten, de achtergrond is goed gelukt Bro'! @ Dynamic, de achtergrond had misschien iets passender gemogen, en de tekst ook... Stem: DP Succes allebei nog!
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren comment_406007 Battle afgelopen, winnaar Daddypimp. 1 Punt voor jou. Closed.
Onderwerp: Obie Trice
Soort design: Signature
Size design: 450x150
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
Wie durft? Ik lever de mijne na die van jouw in!