Jump to content
Geplaatst:
comment_32835

Zijn alledrie de steden direct beschikbaar aan het begin van het spel, niet zoals in gta 3 en vice city dat je eerst een eiland uit moet spelen voordat je naar een ander eiland kan.

Dus dat je gelijk aan het begin alledrie de steden kan bezoeken en verkennen ?

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_33324

ja of ze doen er zo'n lulverhaal bij dat de haven kapot is en er mensen bezog zijn de haven weer gereed te maken en als je dan een of andere missie hebt voltooid dat er dan staat dat de haven weer is gemaakt ;)

Geplaatst:
comment_33488

denk dat er gewoon geen boten liggen net zoals in vc en politie boten overmeesteren zal wel heel moeilijk zijn omdat je niet kan schieten als je aan het zwemmen bent en die agenten wel omdat ze op de boot staan.

Geplaatst:
comment_33645
Er is altijd wel een manier om er te geraken zoals in gta 3 kon je ook over de brug vliegen als je genoeg snelheid had met je auto. ;)

dan zal je tegen de muur botsen!

als je er gewoon niet doorkomt zal R* ook niet zo dom zijn om er toch met een vliegende auto door te vliegen! :o

Geplaatst:
comment_33747

ja ok je hebt wel gelijk had er alleen bij moeten zetten dat ik het over dat trucje had met een hele grote snelheid over die brug rijden in gta 3 en dan kan in VC niet omdat daar al die bruggen zijn afgezet omdat ze bang zijn voor een orcaan <_<

Geplaatst:
comment_33888

Is er ook iemand die denkt dat de steden misschien te groot zijn en dat daardoor dingen kunnen gaan vervelen of vervelend worden? zoals bijvoorbeeld de grote afstanden tussen de steden? wordt t allemaal niet te groot?? :blink:

Geplaatst:
comment_33892
Is er ook iemand die denkt dat de steden misschien te groot zijn en dat daardoor dingen kunnen gaan vervelen of vervelend worden? zoals bijvoorbeeld de grote afstanden tussen de steden? wordt t allemaal niet te groot?? :blink:

lekker zo groot ;) :lol: mag van mij nog groter ;) blijf je lekker bezig

Geplaatst:
comment_33956

nou ja ik snap de logica wel hoe groter de stad des te meer er ook te doen moet zijn maar als er net zoveel te doen is als vc alleen het gebied is groter ja dan heb je het denk ik wel snel gezien :(

Geplaatst:
comment_33966

hoe zou het eigenlijk met mta zijn bij sa duurt het volgens mij kei lang voordat je iemand gevonden hebt ookal heb jeje radar

dan zit er iemand op de berg en ben jij daar met je fietsje en ken je een half uur naar boven fietsen voordat je bij hem bent :ph34r:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.