Geplaatst: 23 april 200619 jaren comment_398663 ik heb gisteren GTA LCS 100% uitgespeeld:dans: maar ik heb de RC races niet voltooit op het eerste eiland heb ik level 2 gehaald op het tweede eiland heb ik level 1 gehaald op het derde eiland heb ik level 3 gehaald (RC Traid Take-down moet wel) ________________________________________________________________________________ is er imand die kan uit zoeken of je het helemaal niet hoeft te doen of bijv. 1 level of dat je één keer 1, 2, 3. of iets dergelijks want ik heb begrepen dat vele het niet leuk vinden ________________________________________________________________________________ (moet dit misschien nie bij missie hulp :$) (hoe moet je verplaatsen als dat moet) Bewerkt: 23 april 200619 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 25 april 200619 jaren Auteur comment_399843 ik bedoel alleen maar dat je ze NIET hoefd te doen
ik heb gisteren GTA LCS 100% uitgespeeld:dans:

maar ik heb de RC races niet voltooit
op het eerste eiland heb ik level 2 gehaald
op het tweede eiland heb ik level 1 gehaald
op het derde eiland heb ik level 3 gehaald
(RC Traid Take-down moet wel)
________________________________________________________________________________
is er imand die kan uit zoeken of je het helemaal niet hoeft te doen of bijv. 1 level of dat je één keer 1, 2, 3.
of iets dergelijks want ik heb begrepen dat vele het niet leuk vinden
________________________________________________________________________________
(moet dit misschien nie bij missie hulp :$)
(hoe moet je verplaatsen als dat moet)
Bewerkt: door ASPHALT