Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_398943 IK heb de psp en gta lcs gekocht. Echt een vet gaaf spel. Maar ik wou er mods voor gaan maken zou dat kunnen om dat ik hem voor de psp heb? Bijvoorbeeld een nieuw landschap.
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_398978 Hey Amida Tile! Volgens mij kun je, zover ik weet, helaas niks veranderen aan GTA LCS voor op de PSP. Je hebt namelijk geen Mod-programma ervoor... Jammer maar helaas, maar dat is met alle spelcomputers zo... Succes nog met LCS!
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399036 nieuw land schap? gebruik cheat deviced(gaat alleen langzaam tijdens het maken): klik hier om de europese versie te downloaden
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399341 Naar mijn mening kun je hiermee geen compleet nieuw "landschap" (=> hieronder versta ik, bepaalde bergen, rivieren, gebouwen,...) maken. je kan wel stuntparks en dergerlijke meer maken. zie ook dit topic >>>KLIK<<<
IK heb de psp en gta lcs gekocht.
Echt een vet gaaf spel.
Maar ik wou er mods voor gaan maken zou dat kunnen om dat ik hem voor de psp heb?
Bijvoorbeeld een nieuw landschap.