Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399132 Ik ben aan beland aan deze missie en met die auto gaat het allemaal wel oke, maar wanneer je met deze missie bezig bent moet je ook een deel van de auto schuin omhoog kunnen doen. Hoe doe ik dat, want op WikiGTA staat alleen numpad 2,4,6,8?
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399137 Hey ViceCity, Als je schuin omhoog moet, moet je twee pijltje indrukken. Hier is een kort overzichtje (gemaakt door Ewoud). In van die blokkige hokjes [deze dus], staat aangegeven hoe het op jou beeld staat. Staat het pijltje schuin rechts naar boven dan moet je 8 & 6 gelijk indrukken. Lowrider PC 8 = Voorwielen [pijltje omhoog] 2 = Achterwielen [pijltje omlaag] 4 = Zijwielen Links [pijltje links] 6 = Zijwielen Rechts [pijltje rechts] 8 & 4 = Voorwiel Links [pijltje schuin links omhoog] 8 & 6 = Voorwiel Rechts [pijltje schuin rechts omhoog] 4 & 2 = Achterwiel Links [ pijltje schuin links omlaag] 6 & 2 = Achterwiel Rechts [pijltje schuin rechts omlaag] Ik hoop dat je het snapt en begrijpt. Succes!
Geplaatst: 24 april 200619 jaren Auteur comment_399138 Dank je wel Ruud31 Ik ga het ff proberen En euhh... geld dit hetzelfde wanneer je in de discotheek staat te dansen met een één of andere meid Bewerkt: 24 april 200619 jaren door ViceCity
Geplaatst: 24 april 200619 jaren comment_399302 En euhh... geld dit hetzelfde wanneer je in de discotheek staat te dansen met een één of andere meid Ja, dit geld overal. Dit doen je dan met je pijltjes, niet met je numpad
Ik ben aan beland aan deze missie en met die auto gaat het allemaal wel oke, maar wanneer je met deze missie bezig bent moet je ook een deel van de auto schuin omhoog kunnen doen.
Hoe doe ik dat, want op WikiGTA staat alleen numpad 2,4,6,8?