Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_399770 De site die ik host met Wesley (BFzone) word volgensmij gehackt. De laatste tijd gebuiren er al gekke dingen maar nu al helemaal. Kilk hier om het te zien Wat kunnen wij ertegen doen? Ik dacht de news.php weer opnieuw te uplaoden, maar is er een betere manier? En kunnen we het ook beter beveiligen?
Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_399772 Ligt het aan mij of werkt die link niet? Ik denk dat het aan jou ligt, bij mij werkt de link wel in ieder geval. Maar ik zie niets vreemds hoor, leg anders even uit wat er allemaal voor vreemde dingen gebeuren. Want ik weet namelijk ook niet hoe de site er dan "normaal" uit zou moeten zien..
Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_399774 Ligt het aan mij of werkt die link niet? Ligt aan jou... Maar wat is er dan raar aan die site? Hij doet het gewoon, en ik zie het nieuws...
Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_399778 Op een paar html fouten na niks bijzonder, ojah.. miss. een andere skin
Geplaatst: 25 april 200619 jaren Auteur comment_399811 Hji opent nu de hele pagina telkens opnieuw Edit: Ik moest even wachten zorrie. Edit2: Ik zie het telkens als ik de pagina open En later is ie weer goed. Bewerkt: 25 april 200619 jaren door Follow
Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_399856 Dat de pagina de heletijd opnieuw word geladen heeft nix met hacken te maken Soms als ik een PHP script heb gemaakt wat niet goed werkt gaat hij de heletijd overnieuw laden
Geplaatst: 25 april 200619 jaren Auteur comment_400023 Oke, dan moet ik news.php maar opnieuw uploaden, dan moet het verholpen zijn.
Geplaatst: 25 april 200619 jaren comment_400031 idd, komt niet omdat het gehackt word, maar foutje in systeem Hopelijk helpt het, als je het upload Succes
De site die ik host met Wesley (BFzone) word volgensmij gehackt.
De laatste tijd gebuiren er al gekke dingen maar nu al helemaal.
Kilk hier om het te zien
Wat kunnen wij ertegen doen?
Ik dacht de news.php weer opnieuw te uplaoden, maar is er een betere manier?
En kunnen we het ook beter beveiligen?