April 28, 200619 yr Iksnap niet hoe die snapshots werken. Ik heb zo'n kaartje waar ze opstaan, maar als ik er heen rijdt zie ik niks. Kan iemand mij een screentje sturen van hoe zo'n snapshot tekentje eruit ziet? Of doe ik gewoon iets fout?
April 28, 200619 yr Iksnap niet hoe die snapshots werken. Ik heb zo'n kaartje waar ze opstaan, maar als ik er heen rijdt zie ik niks. Kan iemand mij een screentje sturen van hoe zo'n snapshot tekentje eruit ziet? Of doe ik gewoon iets fout? Snapshots? Je bedoelt denk ik de Photo Opportunities, hier een screen hoe een Photo Opportunitie eruit ziet, ze hangen overigens meestal in de lucht, of op sneaky plekjes zoals achter op een bord waar je ze niet goed ziet. Veel plezier en succes!
April 28, 200619 yr Die blauwe camera tekens zijn volgens mij ook alleen te zien als je door de fotocamare kijkt, en niet als je gewoon speelt.
April 28, 200619 yr eyz, even iets toevoegen; -je kan de ''snapshots'' alleen zien als je er met een camera op richt, dan zie je pas een roze ronddraaiende camera. - het is makkelijker om te zoeken als het donker is, want dan geeft de plek waar een zo genoemde Photo Opportunity hangt licht. zo moet het een stuk makkelijker zijn. succes Edit: HerrieM was me voor. grtz, Cesar SA Edited April 28, 200619 yr by Cesar SA
April 28, 200619 yr Author Moet je ze ook op een bepaalde volgorde doen? Tenminste, op WikiGTA staan ze op een bepaalde volgorde.
April 28, 200619 yr Klopt, je hoeft het niet in een bepaalde volgorde te doen. Het is alleen wel makkelijk, zodat je zeker weet dat je ze allemaal hebt!
April 28, 200619 yr Kan iemand mij een screentje sturen van hoe zo'n snapshot tekentje eruit ziet? Wat je wilt Het is een ronddaaiende bolletje met een camera erin. 's Nachts zie je ze het beste. Met behulp van WiKiGTA (link to Snapshots) kun je ze heel makkelijk vinden. Je weet precies waar ze liggen en ook hoe. Succes en hieronder is het plaatje!
Iksnap niet hoe die snapshots werken. Ik heb zo'n kaartje waar ze opstaan, maar als ik er heen rijdt zie ik niks. Kan iemand mij een screentje sturen van hoe zo'n snapshot tekentje eruit ziet? Of doe ik gewoon iets fout?