Jump to content
  • Reacties 68
  • Bezichtigingen 4.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_402423

Pfff

Ik was 8/9 toen Ik gta speelde:P

ik ben nu 11 ik ga geen 7 jaar wachten tot ik lekker kan Crosse:)

Nu ff Ontopic:

Het is eigelijk de schuld van de makers!

Hun hebbe de sex erin gegooit

daarom is het 18+ als da weg was kon het wel 16 worden

Dynamic

Geplaatst:
comment_402430
Pfff

Ik was 8/9 toen Ik gta speelde:P

ik ben nu 11 ik ga geen 7 jaar wachten tot ik lekker kan Crosse:)

Nu ff Ontopic:

Het is eigelijk de schuld van de makers!

Hun hebbe de sex erin gegooit

daarom is het 18+ als da weg was kon het wel 16 worden

Dynamic

Dat denk ik niet..

Want bij die vorige GTA3, VC daar kwam volgens mij ook geen sex, drugs in voor maar die waren ook voor 18+..

GTA3 denk ik omdat die uit de bak kwam en weer als een maffia ging doen..

Ik vindt dat niet de schuld van R* bij hun gaat het over de verkoop ze moeten ook wat verdienen..

Respect! :t

Geplaatst:
comment_402983
Want bij die vorige GTA3, VC daar kwam volgens mij ook geen sex, drugs in voor maar die waren ook voor 18+..

Respect! :t

Dat is niet waar. In VC kon je van die drugs 'bolletjes' oppakken, dan werd het beeld wazig.. Daar was dus wel degelijk drugs in te vidnen!

Geplaatst:
comment_402993

In alle GTA's waren verwijzingen naar drugs en sex voor zover ik weet. Want je kan toch in GTA 3 en VC met hoertjes kon wegrijden. Stripclubs enz enz. En wordt toch ook over drugs en zo gepraat. Sommige missies hebben ook met drugs te maken. Allemaal van die inhoud.

Geplaatst:
comment_403973

Ik vraag mezelf ook wel eens af of dat ouders wel weten wat ze kopen want ik stond laats in media markt en daar zag ik een jongetje (schap een jaar of 9) en die kreeg hem gewoon.

Maar san andreas ging over de top met sex en drugs er zijn komplette missies over en de sex je kan een dildo enalles pakken en je kan daten. Maar ik vind san andreas ok weer iets goeds hebben want als je de story lijn gaat bekijken moet CJ de drugs handel BESTRIJDEN!

Bewerkt: door gta san adreas fan @

Geplaatst:
comment_406188

Ze bedoelen met 18+ dat er vanalles in kan voorkomen, in dit geval sexs, geweld, bloed, moord,etc.

Ik vind als je zelf vind dat je voor dit soort dingen klaar bent moet je het spel kopen en spelen, Maar soms zijn er enkele randgevalen die zichzelf niet onder controle kunnen houden en dit gaan nadoen

Er staat ook 18+ op dat er BV: Ouder/voogd niet kan zeggen dat zoon soort spelletjes niet moeten verkopen,

het is dan op eigen risico

Dat is mijn gedachte ervan :sst:

Geplaatst:
comment_406314

Ja want bijna heel nederland speelt GTA SA zonder leeftijdslimiet 8)

kijk ik zie soms zelf kleuters GTA spelen :? maar die hebben amper door dat er sex !

maar volgens mij gaat het idd niet alleen over sex maar ook om het geweld en de pistool want bijv:

The godfather

Driv3r

Call Of Duty2

zijn allemaal 16 en 18+ omdat er geweld in zit ;)

maar als die sex eruit zat was het idd 16+ ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_417731

Ik denk dat een hele grote rede is van de mensen in VS om het 18+ te maken is, dat je als je ouder bent dan 18 jaar je verantwoordelijk bent voor jezelf. Als je midden op straat wordt neergeschoten door een jochie van 13 nadat hij beinvloed was van The GTA Games, kan je in de VS een hele hoge schadevergoeding van R* eisen omdat zei 18 + er niet op hadden gezet. Dat hebben ze wél gedaan om schade aan het eigen bedrijf te voorkomen én de elementen van sex,drugs,moord,corruptie,zelfmoordactie, terroristche activiteiten erin zit.

En dat van sex vind ik maar overdreven, wat mij betreft mag er nog wel meer in :D:bier: .

sommige mensen vergeten het, maar sex is de normaalste zaak van de wereld. Hoe je er mee omgaat is je eigen verantwoordelijkheid.

En ook al zetten ze er zo mooi 18+ op, wie kijkt er naar? Ik geloof 99% van de mensen die het koopt niet.

En ik snap ook niet waarom je 'beinvloed' kan raken, want zo realistisch is het niet. Kunnen ze op race games [ NEED FOR SPEED UNDERGROUND bijv. ] ook 18+ zetten, want mensen van 15-18 zouden nog wel eens beinvloed kunnen raken om te gaan joinrijde, straatraces enz enz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.