Jump to content
Geplaatst:
comment_33263

Ok mensen dit is het grote voetbal topic, hier kun je praten over alles wat met voetbal te maken heeft dus ook echt alles.

Ik haat voetbal eerlijk gezegt, maar ik doe het voor jullie, want ik wordt gek van al die voetbal topics die steeds over iets anders gaan, alsof er geen andere sport op de wereld is.

Daarom is dit het voetbal topic, hier kun je dus alles kwijt over voetbal, dus geen andere topics maken over voetbal gewoon hier plaatsen, en haal die andere topics van voetbal dan maar weg ofzo, want dat hebben ze ook met het Formule 1 topic gedaan die door Melchior gemaakt was dacht ik.

Deze topic is vanaf nu geopend, veel succes enzo.

Bewerkt: door MightyDuck

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_42207

Fc groningen - Ado den haag 4-3

Fc stond eerst 4-1 voor alleen door weer wat fouten in de laatste minuten kwam het op 4-3 te staan maar toch gewonnen :)

Geplaatst:
comment_45660

Ajax met 3 - 1 gewonnen van Willem II.. B)

Ik vind dat AZ dit jaar dik verdient om een kampioen te worden, is al bijna 25 jaar geleden 

Dat vind ik ook wel eigenlijk.. (Ik ben zelf fan van Ajax) ..maar ze zijn goed bezig. Er ligt ergens wel een kansje vrij. :)

Geplaatst:
comment_48742

Hahahah!!!!!!

Ajax met die mietjes, en feyenoord met de zogezegde harde werkers!?

nee neem dan liever de Bayern, die kunnen echt klasse voetbal spelen, zoals ze tegen VFL Bochum hebben gespeeld

Geplaatst:
comment_48824

Dat vind jij, maar Ajax laat hetw el afweten idd, maar dat vind ik niet erg.

Maargoed Feyenoord komt er nog goed vanaf want het was bijna 2-1 voor Ajax.

Geplaatst:
comment_49194
Dat vind jij, maar Ajax laat hetw el afweten idd, maar dat vind ik niet erg.

Maargoed Feyenoord komt er nog goed vanaf want het was bijna 2-1 voor Ajax.

Klopt, ik heb het gevoel dat Ajax er weer over heen is ;)

Geplaatst:
comment_49676

Vanavond Nederland tegen Andorra, en uiteraard gaat Nederland winnen van Andorra dat is nu al een Feit :lol: :lol:

Uitlsag Nederland [-/-] Andorra [-/-]

Geplaatst:
comment_49716

Mja tegen Tjechie winnen ze en tegen Macedonie spelen ze gelijk <_< ik moet nog zien

ONDERTUSSEN STAAT HET 2-0

Bewerkt: door RTS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.