Geplaatst: 28 april 200619 jaren comment_401979 ik zoek een liedje, uit een coca cola reclame, dan zie je het beeld in vieren gedeeld? weet iemand hoe het heet? normaal luister ik rap maar ik vind t een vrolijk lied
Geplaatst: 28 april 200619 jaren comment_402095 I like to buy the world a home misschien? Maar ik heb ook een vraag weet iemand hoe dit liedje heet? Plak dit aub ff in je adresbalk: http://members.lycos.nl/codeinstelling/muziekje.mp3 Ik heb alleen dit en ik wil graag de naam van het hele nummer. Alvast bedankt, Greetz Wazuup TQM weet jij dit dan misschien? Bewerkt: 29 april 200619 jaren door Wazuup
Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402256 @TQM: John Farnham "You're the voice Als het hem niet is, dan moet je kijken op: MegaMediaMagazine.nl @Wazuup: Kun je hem wat duidelijker doen, ik snap het niet!
Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402259 @TQM: John Farnham "You're the voiceAls het hem niet is, dan moet je kijken op: MegaMediaMagazine.nl @Wazuup: Kun je hem wat duidelijker doen, ik snap het niet! Ik denk dat hij de normale bedoeld,niet van Coca-Cola Light. Maar de normale is: "I'd like to teach the world to sing'. Ik vind het ook een lekker nummertje!
Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402260 Ik heb zolang gezocht, maar niet gevonden. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Dit is de link naar het nummer. klik Alvast bedankt, Gta Gamer
Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402615 @TQM: John Farnham "You're the voiceAls het hem niet is, dan moet je kijken op: MegaMediaMagazine.nl @Wazuup: Kun je hem wat duidelijker doen, ik snap het niet! Wat snap je niet? Je moet het in je adresbalk plakken. Het is een stukje dat in een remix gebruikt werd, maar ik wil het nummer zelf hebben. Alvast bedankt, Greetz Wazuup
Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402929 I like to buy the world a home misschien?Maar ik heb ook een vraag weet iemand hoe dit liedje heet? Plak dit aub ff in je adresbalk: http://members.lycos.nl/codeinstelling/muziekje.mp3 Ik heb alleen dit en ik wil graag de naam van het hele nummer. Alvast bedankt, Greetz Wazuup TQM weet jij dit dan misschien?
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren comment_405949 Ik heb zolang gezocht, maar niet gevonden. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Dit is de link naar het nummer.klik Alvast bedankt, Gta Gamer Dit soort wel? Ik hoop het!
ik zoek een liedje, uit een coca cola reclame, dan zie je het beeld in vieren gedeeld?
weet iemand hoe het heet?
normaal luister ik rap maar ik vind t een vrolijk lied