ik zat net sa weer eens te spelen en ik stond dus in men huis ik pak foto camera en ga eens op alles inzoomen.
allereerst op de tijdschriften op het tafeltje rechts van de deur als je op een juiste manier staat, en je zoomt met je camera in dan zie je dat er iets staan van : 69 motors
en nog een klein minispelletje : als je bij je tv staat komt er : enter video game dit is een klein spelletje dat ik na ongeveer 1 jaar heb ontdekt. maaaaar op de controller staat cj
er hangen ook een heleboel fotos in cj's huis onder andere van gebieden in san andreas:
heey
ik zat net sa weer eens te spelen en ik stond dus in men huis ik pak foto camera en ga eens op alles inzoomen.
allereerst op de tijdschriften op het tafeltje rechts van de deur als je op een juiste manier staat, en je zoomt met je camera in dan zie je dat er iets staan van : 69 motors
en nog een klein minispelletje : als je bij je tv staat komt er : enter video game dit is een klein spelletje dat ik na ongeveer 1 jaar heb ontdekt.
maaaaar op de controller staat cj
er hangen ook een heleboel fotos in cj's huis onder andere van gebieden in san andreas:
en een pasfoto van cj
al bekend?