Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

liften en spullin in je kofferbak leggen

hey ik heb net eregens gelezen dat je kunt liften en spullen in je kofferbak leggen maar de vraag is hoe doe je dat

Featured Replies

Nee dat is niet mogelijk, helaas.

Ik weet niet waar je dat gelezen zou kunnen hebben, maar naar mijn weten kun je niet liften of spullen in je achterbak leggen.

Het kan alleen in sommige missie's, maar dan zie je dat alleen in een filmpje, en kun je zelf niks doen.

Wel kun je taxirijden, dan liften mensen voor jou, omdat ze willen dat ze je oppikken.

Over taxirijden kun je hier meer lezen.

Eej,

Dit is Idd niet mogelijk. Best jammer, Want dan lijkt het spel veel echter. Maar het nut van liften zie ik er niet in. Je weer nooit waar de bestuurder heen rijd.

Over Spullen in kofferbak, Dit kan ook al niet. Alleen in het Introductie filmpje als je New Game doet zie je volgens mij CJ/TaxiChauffeur Koffer in kofferbak doen.

SilverDust ;)

Dat is informatie van toen SA niet eens uit was. Dus mensen wisten nog niet precies alles.. Maar volgens mij is van dat kofferbak er ook gewoon uitgehaald. Er is een screen dat CJ een basketbal in de kofferbak legt.

Edited by Little Mister

Inderdaad. Het staat er echt. Maar dat is voor de tijd gepost, toen SA uitkwam. Dus ze hebben het afgeleid van screens en filmpjes.

Je kan zelf spullen in je kofferbak leggen.

Alleen is het echt niet waar. In introfilmpjes zie je dit allemaal wel. Maar in het echt is het niet mogenlijk. Ook in andere missies zie je het wel eens gebeuren, dus CJ kan het wel in een filmpje. Anders kan hij het niet. Om het zelf te doen, is het dus niet mogenlijk.

Edited by Ruurd31

• Author

bedankt en je kunt wel spullen in een busje leggen als je aan het inbreken bent dat klopt toch?

Ja dat kan Idd

Want als je een Huis met Boxvile binnenSluipt

Neem je bijv een TV mee en zet je het in je Boxvile en gaat verder met Stelen ;)

Maar je kan geen spullen meenemen zoals basketballen enz..

Met missies moet je afentoe meerijden

Maar dan met Drive-By

;)

Dynamic:cab:

Edit: Haha BaasB Ik was eerder :)

Edited by Dynamic

bedankt en je kunt wel spullen in een busje leggen als je aan het inbreken bent dat klopt toch?

Ja, dat kan inderdaad. Als je de Robbery Missions doet, kun je dingen die je gestolen hebt in de Zwarte Boxville leggen. Hier een plaatje van hoe de Zwarte Boxville er uit ziet: Klik.

Hier een plaatje met de vindplaats van de Zwarte Boxville: Klik. Op dat plaatje staat een blauw cirkeltje om de vindplaats van de Zwarte Boxville. Als je het blauwe cirkeltje niet kunt vinden: Die blauwe pijl wijst het blauwe cirkeltje aan.

Voor meer informatie over de Robbery Missions, kijk hier maar eens: Klik.

Groeten BaasBart :cya:

Edited by BaasB