Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402796 ik heb vandaag heel wat sigs gemaakt, maar ik ga ze niet allemaal posten (gebruikk ze voor battles), alleen vraag ik me af of jullie al verbeteringen zien in mijn sigs, dus post ik er 1 (niet de mooiste) die in mijn sig staat is ook een nieuwe kan iemand hem a.u.b. raten
Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402932 Sorry TQM maar met deze ga je geen battle winnen. De background is echt verschrikkelijk. Ik zou beginnen met eens te brushen, dan je render dr op, dan motion blur ofzo, en die op overlay over je gebrushde background zetten, want deze background is niet aan te zien. Ik klink wel een beetje hard, maar ik bedoel het goed hoor
Geplaatst: 29 april 200619 jaren comment_402939 Ik ben het eens met wazuup, ik heb veel mooiere van je gezien!
Geplaatst: 30 april 200619 jaren Auteur comment_403673 ik heb een nieuwe gemaakt: ik zal nog ff je tips gebruiken voor een nieuwe wazuup
Geplaatst: 30 april 200619 jaren comment_404068 1ste Achtergrond : 10/10 Echt perfect man! Ik snap niet waroom ze dit lelijk vinden ? :S Effect: Geen Border: Geen Tekst: 7/10 Render: 9/10 Af of plus punten: -0.5/10 Je komt op 8.450! 2 de Achtergrond : 7/10 Effect: Geen Border: Geen Tekst: 6/10 Render: 9/10 Af of Plus punten: -0.5/10 Je komt op 7.450! Niet slecht hoor
Geplaatst: 1 mei 200619 jaren comment_404634 1-De Eerste is Zoiezo Niet mooi De Render is Slecht De Effect Is ook Slecht Die Lettertype Is Wel Normaal ------------------------------------- 2-Die Tweede ZIet er Wat Beter Uit De Render is Goed De Effect NOg Niet De Lettertype Net Als DIe Van DE eerst normaal -------------------------------------- je Krijgt Voor De Eerste Een 5/10 En Voor De Tweede Kirjg je een 7,5/10 Je kan nog wat iets beter's doen met brush's Dan Wordt Je Sig Nog Mooier -------------------------------------- GR -Rey-Mysterio-
Geplaatst: 1 mei 200619 jaren comment_404788 Zelf vind ik het lastig om dingen van real-life in een sig te plaatjes. Want persoonlijk vind ik dat een real-life render ook bij een real-life background moet. Bij de eerste heb je wel een render die je best goed kan gebruiken. Alleen die background vind ik echt vaag. Het zijn volgens mij allemaal Filters door mekaar met Bevel & Emboss. De tekst van die sig vind ik aan de grote kant. De tweede is dezelfde render alleen hijs is opeens smaller dan de eerste. De achtergrond van die past er al meer bij, vooral de kleur. Alleen ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van dat blokjes effect. De tekst vind ik ook te groot, en die paarse tekst vind ik niet bij het geheel passen.
Geplaatst: 2 mei 200619 jaren Auteur comment_405420 de renders zijn op zich hetzelfde, alleen is de 1ste met paintshop pro gedaan en de tweede met photoshop. bij photoshop is het gewoon wat makkelijker uitknippen dan met paintshop
ik heb vandaag heel wat sigs gemaakt, maar ik ga ze niet allemaal posten (gebruikk ze voor battles), alleen vraag ik me af of jullie al verbeteringen zien in mijn sigs, dus post ik er 1 (niet de mooiste)
die in mijn sig staat is ook een nieuwe
kan iemand hem a.u.b. raten