April 30, 200619 yr Wat heb jij nog uit het begin van het spel? (een auto van een missie ofso bedoel ik...) ik heb de fiets nog waarmee ik naar grove str. moest fietsen nadat ik uit de auto was geduwt door tenpenny enzo. (helemaal op het begin)
April 30, 200619 yr Ik heb niet de fiets, maar heb wel die Tempa waar je in het begin op leert schieten. Heb die toen helemaal naar grove street geduuwt!
April 30, 200619 yr Ik heb ook nog die fiets. @ Zethe: haha, zal wel moeilijk geweest zijn om dat ding naar GS te duwen
April 30, 200619 yr Ik heb een mule in de garage van Grovestreet staan,die heb ik de aller eerste keer gesaved toen ik SA speelde.Hij staat er nog omdat k nooit in mijn gesavede auto's rijd. En er staat ook nog een roze blade(familie Flodder style ),maar die is van iets later toen die lowriders garage vrij kwam. Edited April 30, 200619 yr by DJ Vincento
April 30, 200619 yr Toen Die Pimp Dinges open ging had ik het eerst Sweet's Auto helemaal ge Joint En in de garage gezet
May 1, 200619 yr Ik heb nu die auto van de races in de badlands. Heb ik toen helemaal naar Grove Street moeten rijden.
May 1, 200619 yr Ik heb nog de auto van Big Smoke, Uit de missie Drive-Thru en natuurlijk HET Fietsjeuit de eerste missie . Verder nog een Gepimpte auto . SilverDust
Wat heb jij nog uit het begin van het spel? (een auto van een missie ofso bedoel ik...)
ik heb de fiets nog waarmee ik naar grove str. moest fietsen nadat ik uit de auto was geduwt door tenpenny enzo. (helemaal op het begin)