Geplaatst: 30 april 200619 jaren comment_403955 Ik las in hierdat je auto's die op slot stonden open kon maken maar kun je ze zelf ook op slot doen.
Geplaatst: 30 april 200619 jaren comment_403998 Nee, je kan jammer genoeg niet je eigen auto opslot doen. Mischien kan het met een mod ofzo, maar in Gta Sanandreas kan je dat niet. Mischien kan dat wel in Gta4. Je kan wel een in een auto met slot. Meer informatie zie dit topic Succes!
Geplaatst: 1 mei 200619 jaren comment_404165 je kan wel een andere auto die op stot open maar dan moet je die auto in de dichtbijste garage brachen en erin doen
Geplaatst: 1 mei 200619 jaren comment_404179 Je kunt auto's niet in-game gewoon op slot doen, dus niet dat je even je sleutels pakt en het slot dichtdraait. Wel kun je een ergens een auto neerzetten die op slot staat. Je moet dan ergens iets veranderen in de data map van GTA SA. Hoe dat moet, weet ik niet precies. Je kunt het even vragen in het modding forum. Veel succes!
Ik las in hierdat je auto's die op slot stonden open kon maken maar kun je ze zelf ook op slot doen.