Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_411986

flitskikker, er zal waarschijnlijk geen directe tool zijn die van de models in dat programma een dff en\of col maakt.

Ik denk dat er wel een 3DS exporter in zit, nietwaar ? Dan kan je die gewoon importeren in max en exporteren als een dff\col.

Geplaatst:
comment_412000

Neen, ik geloof dat je ui 2 extenties kon kiezen, .DS was er niet bij.

Wel iets van .m8 ofzo.

Die andere weet ik niet meer.

Ik heb ooit al eens geprobeert, geen secces dus.

En zoals Tectron al zei is het niet voor games te maken.

Als je het wil importen, zal je waarschijnlijk een heel grote omweg moeten maken (waarbij de kans op bugs ingame vergroot) of een script maken voor Anim8tor of 3DS Max (wat niet makkelijk is).

Dus je zal waarschijnlijk (bijna) nooit een model van Anim8tor ingame kunnen zetten.

Greetz :sigaar:

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_419359

hmm ik had een klein vraagje zou je die at-st walker in gta san andreas zette,

zou echt vet zijn een allesvernietigende robot :puh:

ps: heb em gedownload en doet het goe :)

Bewerkt: door nuke_obelisk

Geplaatst:
comment_422112
hmm ik had een klein vraagje zou je die at-st walker in gta san andreas zette,

zou echt vet zijn een allesvernietigende robot :puh:

ps: heb em gedownload en doet het goe :)

Ik denk niet dat dat mogelijk is.

Heel mischien met animaties, maar dan ben je nog niet ver.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.