Geplaatst: 1 mei 200619 jaren comment_405098 Ik heb de PSP gezien van iemand, alle functies bekeken. Dat ding is wel cool. Noem eens de voorlelen en de nadelen van de PSP op, zodat ik weet of ik het doe.
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416263 Je moet het alleen kopen als je veel tijd en geld voor hebt, en als je l een console hebt, denk er nog één keer over na.
Geplaatst: 17 mei 200619 jaren comment_417646 het is een mooi ding en je kan er veel mee alleen als je al een console heb (Ps2) dan hoef je hem eigenlijk niet te kopen (naar mijn mening dan) zeker als je dat ding wilt kopen om alleen maar te gamen. maar als je muziek wilt luisteren en foto,s bekijken enzz.... dan zou ik hem wel kopen want de Ps2 die heb dat allemaal niet maar hij is wel duur....
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_422015 Voordeel: Leuke games, in het begin mooi beeld, een Mp3, foto's en video's Nadelen: na 10X spelen in de rechtehoek(bij mij dan) dooie pixels, alle games zijn eentonig(zoals: NFS most wanted is alleen maar racen en GTA liberty cities alleen maar missies ook wel rondlopen enzo maar echt meer Missies Greetzz Mb0oy. er zijn dus wel wat nadelen
Geplaatst: 27 mei 200618 jaren Auteur comment_427145 Laat maar, ik koop hem niet. Aub. niet meer te reageren
Ik heb de PSP gezien van iemand, alle functies bekeken. Dat ding is wel cool. Noem eens de voorlelen en de nadelen van de PSP op, zodat ik weet of ik het doe.