Ik zal uitleggen wat je moet doen in deze contest. Maak een mooie foto met een mooi uizicht, leuk sfeertje,etc.... Als je een mooie screen hebt gemaakt, stuur dan een PM of PB naar me met de foto. Kijk maar naar deze voorbeeld.
Dan moet je bij Thumbnail for forums (1) de balkje kopieren, en dan in je post bij Foto: plakken.
Je moet in de eerste ronde een mooie screen nemen bij Lasventuras of losantos.Je mag maar 1 screen
nemen in deze ronde, en ik doe wel aan wijzingen, maar je mag dat maar 1 keer doen in deze fotocontest.
Hopelijk krijg ik snel ik screens binnen van mensen die meedoen.
Succes!
Oja, ik vind het erg prettig dat hier niemand post behalve ik. Vragen of meningen horen bij het vragentopic
En ik heb toestemming van Bigsmoke.
ik moet binnen 16 mei je foto binnen hebben, en je mag ook op 16 mei je foto sturen, maar doe dat voor 21:00. Ben je te laat? Dan maak ik een beslissing of je nog wel of niet mag doen.
Naam: SilverDust
Beschrijving: Zonsondergang van Downtown in Los Santos
Console: PC
Foto:
Naam: Julio
Beschrijving: Mooi zicht op Grove Street en zo te zien zit CJ weer in de problemen
Foto:
Naam:ikt
Beschrijving: Zonsondergang in LV, je ziet alleen de zon niet
Foto:
Naam: Italia_juju
Beschrijving: Badlands en Desert verbonden met de zon.
Foto:
Naam:svenie
Beschrijving:Uitzicht op het strand van LS.
Console:PC
Foto:
Naam:CoZ
Beschrijving:Dawn of the egyptians.
Foto:
Naam:Alex
Beschrijving:Uitzicht bij Garver & fourth railway bridge
Met trots Presenteer ik:
Fotocontest4!
Ik zal uitleggen wat je moet doen in deze contest. Maak een mooie foto met een mooi uizicht, leuk sfeertje,etc.... Als je een mooie screen hebt gemaakt, stuur dan een PM of PB naar me met de foto. Kijk maar naar deze voorbeeld.
Naam:Kees
Beschrijving:Mooi uitzicht over de brug.
Foto:
De screen kan je uploaden bij deze site.http://imageshack.us/
Dan moet je bij Thumbnail for forums (1) de balkje kopieren, en dan in je post bij Foto: plakken.
Je moet in de eerste ronde een mooie screen nemen bij Lasventuras of losantos.Je mag maar 1 screen
nemen in deze ronde, en ik doe wel aan wijzingen, maar je mag dat maar 1 keer doen in deze fotocontest.
Hopelijk krijg ik snel ik screens binnen van mensen die meedoen.
Succes!
Oja, ik vind het erg prettig dat hier niemand post behalve ik. Vragen of meningen horen bij het vragentopic
En ik heb toestemming van Bigsmoke.
ik moet binnen 16 mei je foto binnen hebben, en je mag ook op 16 mei je foto sturen, maar doe dat voor 21:00. Ben je te laat? Dan maak ik een beslissing of je nog wel of niet mag doen.
Naam: SilverDust
Beschrijving: Zonsondergang van Downtown in Los Santos
Foto:
Naam: Julio
Beschrijving: Mooi zicht op Grove Street en zo te zien zit CJ weer in de problemen
Foto:
Naam:ikt
Beschrijving: Zonsondergang in LV, je ziet alleen de zon niet
Foto:
Naam: Italia_juju
Beschrijving: Badlands en Desert verbonden met de zon.
Foto:
Naam:svenie
Beschrijving:Uitzicht op het strand van LS.
Foto:
Naam:CoZ
Beschrijving:Dawn of the egyptians.
Foto:
Naam:Alex
Beschrijving:Uitzicht bij Garver & fourth railway bridge
Foto:
Bewerkt: door Barcelona