Geplaatst: 2 mei 200619 jaren comment_405623 Ik heb een template gemaakt en ik zou graag weten wat jullie ervan vinden. je kan het beste met IE bekijken want bij firefox zie je een donker randje aan de zijkanten bij de template. Link
Geplaatst: 2 mei 200619 jaren comment_405771 Super alleen mischien toch kleuren beeetje afwisselen.. ?
Geplaatst: 2 mei 200619 jaren comment_405776 Ik vind hem te licht blauw.. en ik hou niet van kleine template, dat ziet er onprof. uit. Voor de rest wel leuk. Bewerkt: 2 mei 200619 jaren door Grove St.
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren comment_406187 Ik vindt het kleurenschema niet echt spetterend van je layout. Gebruik wat meer variatie in je kleuren en het zal er al veel beter uitzien.
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren comment_406340 leuk gedaan, alleen dat blauwe vlak in het midden kan wel wat meer effect ofzo. 7.5/10
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren Auteur comment_406425 Bedankt voor de tips en rates. Hier heb ik er nog een. Link Net zo bij de eerste je kan hem het beste bekijken met IE.
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren comment_406439 Je layout zien er goed uit, misschien een beetje te veel 'bannertje, menutje, content, footertje'. Maar ik heb wel eens ergere gezien. Alleen waar ik even over iets over wou zeggen is je coding. Die is 1 woord, gewoon crap. Layouts photoshopppen is het halve werk, het mooi verwerken met div'jes en css is een heel ander vak. Gebruik dan op zijn minst dan nog tabellen. Maar wat je nu doet is echt niks, niemand gebruik zoveel absolute postitioneren. Zoek eens op het internet naar html-cursus of koop er een goed boek over, en gebruik daarna dreamweaver. Want dit is echt overduidelijk met een WYSIWYG-programma gedaan. Mag ik vragen wel programma je hiervoor gebruikt (ik gok op frontpage(rommel)).
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren Auteur comment_406457 Ik gebruik web page maker voor de coding , maar ik zie dat het crap is volgens jouw. Ik denk ga ik dan maar dreamwaver gebruiken (ik heb geen ervaring met dreamwaver dus ik hoop dat het niet te moeilijk word.
Geplaatst: 3 mei 200619 jaren comment_406504 de eerste is Een beetje te licht, maar die tweede is wel veel beter vind ik persoonlijk
Ik heb een template gemaakt en ik zou graag weten wat jullie ervan vinden.
je kan het beste met IE bekijken want bij firefox zie je een donker randje aan de zijkanten bij de template.
Link