Jump to content
Geplaatst:
comment_33541

Ik kan MSN niet meer opstarten! (Ik heb MSN 0.7) Er komt als ik wil inloggen te staan: Er is een nieuwe versie van Messenger beschikbaar. En dan iets van wil je die downloaden? En dan doe ik "no" en dan gaat ie niet door met inloggen maar dan moet ik weer opnieuw en dan krijg ik het weer! :(

Wie kan mij helpen? :unsure:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_34676

Oke dan dan download ik de beta natuurlijk ook niet, dus nog 2 weken w8en en we kunnen eidelijk naar de 7e deel van MSN Messenger! en dan ook hopen dat dan ook snel messenger plus voor Messenger 7 gaat komen

Geplaatst:
comment_34839

Bij mij werd er dit aangegeven toen ik online was met msn een uurtje geleden.

Over 1 minuut zal de verbinding van MSn verbroken worden voor werkzaamheden, excuses voor dit ongemak.

En 1 minuut later was msn down en kon ik er niet meer op, maar is tenminste wel goed dat ze het van tevoren aangegeven hebben.

Ik had trouwens gisteravond tot net last van sloomheid op msn.

Inneens kwamen er zomaar 6 mensen tegelijk online en daarna weer.

Geplaatst:
comment_34907

Ik heb die melding van die 1 minuut ook gehad, en nu werkt MSN weer goed hoop ik, en ik heb er ook last van gehad dat er ineens 6 mensen online kwamen op msn.

Ik snap echt niet hoe dat komt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.