Geplaatst: 3 mei 200619 jaren comment_406565 Hey There! Weer een leuk topic erbij vind ik zelf. Vertel hier wat jouw favoriete film(s) allertijden is/zijn en waarom! (Mogen er meerdere zijn tot max 3!) Mijn favoriete film(s) is/zijn: The Matrix Waarom: -special effects die mijn hart sneller lieten gaan! -Goed uitgewerkte personages (Vooral Morpheus & Agent Smith) -Zeer goed verhaal! -Goed in beeld gebracht! Score 10/10!!! Pulp Fiction Waarom: -Quentin Tarantino baby! -Zeer goede cast -goed geconstrueerd en onderhoudend verhaal -scherpe dialogen! -flinke dosis humor/sarcasme Score 9/10!!! Speed Waarom: -Spanning van het begin tot het eind! -Originele Setting Score: 8/10 Groetjes Laurens
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren comment_409656 Mijn favoriete films zijn: - The Godfather reeks - Scary Movie reeks - King Kong - Scarface
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren comment_410029 De The Lord of the Rings triologie, en the Lion King, zijn beide meesterlijk.
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren comment_410062 -Austin powers (totaal geflipt) -Star wars 1, 2 ,3 -kill bill vol.1,2 -mortal kombat -Million dollar baby -PIrates of the caribean 1 en 2(2 komt 29 juni uit denk ik) -Scarface -saving private ryan -Enemy at the gates -Ace ventura 1 en 2 supersize me!!! -Titanic( zo ontroerend ) -justice league!
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren comment_410126 Major Payne Saving Private Ryan The Godfather alle delen Peter Jacksons King Kong Dukes of Hazzard Wedding Crashers Scarface Het Schnitzelparadijs Shouf Shouf Habibi
Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_411533 Niet het eerste topic, maar toch. One Flew Over The Cuckoo's Nest American Beauty
Geplaatst: 6 juni 200618 jaren comment_434569 bij mij Saving private ryan Band of Brothers Battle of Britain Gewoon mega coole films
Hey There!
Weer een leuk topic erbij vind ik zelf.
Vertel hier wat jouw favoriete film(s) allertijden is/zijn en waarom! (Mogen er meerdere zijn tot max 3!)
Mijn favoriete film(s) is/zijn:
The Matrix
Waarom:
-special effects die mijn hart sneller lieten gaan!
-Goed uitgewerkte personages (Vooral Morpheus & Agent Smith)
-Zeer goed verhaal!
-Goed in beeld gebracht!
Score 10/10!!!
Pulp Fiction
Waarom:
-Quentin Tarantino baby!
-Zeer goede cast
-goed geconstrueerd en onderhoudend verhaal
-scherpe dialogen!
-flinke dosis humor/sarcasme
Score 9/10!!!
Speed