Jump to content
Geplaatst:
comment_406677

hey,

IK heb op de offieciele site gelezen dat je bij hankypanky point allemaal koppeltjes hebt;maar ik zie niks?

of is dit enkel op een bepaald tijdstip?

http://www.rockstargames.com/sanandreas/

ohoe je het op de url hierboven kan vinden: ga eerst naar de map los santos dan naar palomino greek en dan hankypanky point

p.s. wat me ook opvalt:het tijdstip dat erbij staat: 12.38pm

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster

Featured Replies

Geplaatst:
comment_407040

Eyz,

Little Mister,

ik kan je geen gelijk geven.

Het is toch echt op de plek die ik aanwees.

Ik stel voor dat je eens een kijkje gaat nemen om je geheugen eens op te frissen. ;)

Het linker rondje wat jij aanwees is, Montgomery Intersection.

Geen Hanky Panky Point.

ps: verknal mijn kaartje niet weer aub :D

grtz, Scooter

Bewerkt: door Scooter

Geplaatst:
comment_407149

Wacht, als het in de echte tijd is, is het moeilijker te vinden, ik denk niet dat het in echte tijd is, want in Nl is het ongeveer 5 uur later dan in USA. Ik denk dat we goed moeten zoeken of het geen fake shit is.

Geplaatst:
comment_407244

Ehh,

2 dingetjes:

1. Het kaartje van Scooter klopt wel degelijk.

2. Ik heb op die plek, en overal daar in de buurt, op ieder tijdstip gestaan en er valt gewoon niets te zien.

De info klopt gewoon niet, net als dat je op de officiele site veel gekke screens kan zien.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_408229

okay,ik heb zelf oook alle secties uitgekamt van het punt;maar tevergeefs

@moonbeam en scooter:

little mister heeft aangeduid op de kaart waar de foto werd getrokken waar de auto's stonden.

ik heb de foto en locatie onderzocht;en dit bleek buiten het hankypanky point te zijn dus volgens mij is de informatie van de site ook nep..

Nu dit topic uitgesproken is kunnen we dit topic gewoon laten rusten...

Geen onnitige post dus tenzij je maybe toch iets ziet

Greetz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.