Geplaatst: 4 mei 200619 jaren comment_407565 we hebben een voor werp gemaakt GIANT BOOSTER maar de vraag is hoe laat je hem draaien ? als je weet laat het me weten ps hier is een screenschot
Geplaatst: 4 mei 200619 jaren comment_407619 Dat laat je draaien in de main.scm van je GTA. Verder move ik het topic naar SCM-Help. Ook kan ik je aanraden een PB te sturen naar Jgunthers. Dat is onze top SCM'er. Verder kan ik jou niet helpen, want ik ben een n00b in SCM en.
Geplaatst: 5 mei 200619 jaren comment_407958 Nog beter gevraagd, Hoe heet het bestandje? (in Main.SCM) Bedankt voor jullie hulo SSX-Breaker.......
Geplaatst: 5 mei 200619 jaren comment_408530 Is het voor SA of VC ? Als het VC is kan ik je wel helpen. PB me dan.
Geplaatst: 6 mei 200619 jaren comment_408966 Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen, Als eerste moet je object geladen worden in de main.scm Ik neem aan dat je giant booster uit 2 delen bestaat. Een deel dat staat en een gedeelte dat draait. Bijv. je hebt 2 dff's: 1. giant_booster.dff 2. booster_rotate.dff Als je die 2de wilt laten draaien gebruik je in de scm deze code: DEFINE OBJECT BOOSTER_ROTATE ; Object number -204 De 2de plaats je uiteraad gewoon met moo mapper. Doe +1 bij de define objects. DEFINE OBJECTS 204 Start de thread: 004F: create_thread ££giant_booster Maak de thread, ongeer zo: :giant_booster 0001: wait 250 ms 029B: $giant = init_object -204 (BOOSTER_ROTATE) at X Y Z 0005: $boost = 0.0 ;; floating-point values 0177: set_object $booster_rotate z_angle_to $boost 0009: $boost += 1.0 ;; floating-point values 0002: jump :giant_booster Hij zou er ongeveer zo moeten uitzien, maar daar ben ik niet zeker van. Bewerkt: 6 mei 200619 jaren door Blaster27
we hebben een voor werp gemaakt
GIANT BOOSTER maar de vraag is
hoe laat je hem draaien ?
als je weet laat het me weten
ps hier is een screenschot