Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_407619

Dat laat je draaien in de main.scm van je GTA. Verder move ik het topic naar SCM-Help.

Ook kan ik je aanraden een PB te sturen naar Jgunthers. Dat is onze top SCM'er. :D

Verder kan ik jou niet helpen, want ik ben een n00b in SCM en. :clown:

Geplaatst:
comment_408966

Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen,

Als eerste moet je object geladen worden in de main.scm

Ik neem aan dat je giant booster uit 2 delen bestaat. Een deel dat staat en een gedeelte dat draait.

Bijv. je hebt 2 dff's:

1. giant_booster.dff

2. booster_rotate.dff

Als je die 2de wilt laten draaien gebruik je in de scm deze code:

DEFINE OBJECT BOOSTER_ROTATE ; Object number -204

De 2de plaats je uiteraad gewoon met moo mapper.

Doe +1 bij de define objects.

DEFINE OBJECTS 204

Start de thread:

004F: create_thread ££giant_booster

Maak de thread, ongeer zo:

:giant_booster

0001: wait 250 ms

029B: $giant = init_object -204 (BOOSTER_ROTATE) at X Y Z

0005: $boost = 0.0 ;; floating-point values

0177: set_object $booster_rotate z_angle_to $boost

0009: $boost += 1.0 ;; floating-point values

0002: jump :giant_booster

Hij zou er ongeveer zo moeten uitzien, maar daar ben ik niet zeker van.

Bewerkt: door Blaster27

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.