Geplaatst: 5 mei 200620 jaren Origineel: Gepimpt: EDIT:Je ziet bij de tweede de credit(Een klein stukje maar) van diegene die de render heeft gemaakt Bewerkt: 5 mei 200620 jaren door gta ripper
Geplaatst: 5 mei 200620 jaren Mwoaaah.. Ik vind haar zonder lippenstift toch knapper. Jessica Alba.. fwiet fwieuw..
Geplaatst: 5 mei 200620 jaren Die lippenstift is overdreven:P Zonder is ze mooier en die tatoo mag ook wel weg voor de rest is het wel leuk Nice
Geplaatst: 5 mei 200620 jaren Auteur V3: Edit;nog iets grappigs: Bewerkt: 5 mei 200620 jaren door gta ripper
Geplaatst: 5 mei 200620 jaren Sorry, maar ik vind het origineel toch mooier. Je tweede signature (van Southpark) is trouwens wel cool! Daarvoor geef ik je een 9/10.
Geplaatst: 6 mei 200620 jaren Ben het volledig eens met julio. Vind de gepimpte foto's niet zo heel mooi. Maar die sig van southpark is echt heel mooi, daarvoor geef ik je ook 9/10!
Origineel:
Gepimpt:
EDIT:Je ziet bij de tweede de credit(Een klein stukje maar) van diegene die de render heeft gemaakt
Bewerkt: door gta ripper