Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_408377

Dit word echt jullie gewoontjes eh? Lighten & screen nog wat effecten background en rapper ( render ) erop. " Hey , weer een mixtape ! :klap: "

-.-'

Probeer is wat anders , de background is origineel. Dit is gewoon een verlichte stad.. Mak het wat spannend ja , ik vind dat de background geen render moet zijn. Behalve texture..Dat kan er wel bij passen.

Origineel daar bedoel ik mee , dit:

http://images.amazon.com/images/P/B0007O38...SCLZZZZZZZ_.jpg

En denk nu niet dat je het niet kan. Alles is mogelijk..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_408386
Dit word echt jullie gewoontjes eh? Lighten & screen nog wat effecten background en rapper ( render ) erop. " Hey , weer een mixtape ! :klap: "

-.-'

Hoezo "gewoontjes", we laten onze Designs graag zien, je hoeft er echt niet op te reageren als je niet wilt, en als je je eraan stoort, of het niks vind, laat ons dan gewoon Designs maken..

We willen anders best een Battle tegen je houden, voor een Mixtape Cover...

Geplaatst:
comment_408455

-.-'

We willen anders best een Battle tegen je houden, voor een Mixtape Cover...

Ik wil wel , maar heb nooit gedaan.

Ik zie deze designs al heel veel , op het begin was ik ook onder de indruk maar nu , niet meer.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_408467

Okey, dan maak ik morgen wel even een BattleTopic aan ;)

Btw: Een nieuwe cover van mij:

d12coverfinal6qx.png

Ik heb er net de hele avond aan zitten werken en vind hem zelf ook wel erg goed gelukt :D

Geplaatst:
comment_408473

Die laatste is egt "Da Bomb" bro'!

Echt heel mooi gelukt, mooie effecten, stijl, en de Renders passen goed bij elkaar..

Ook is het een actueel onderwerp, en het is duidelijk te zien dat het een eerbetoon aan Proof is :Y ...

Hij is mooi simpel gehouden, en niet te vol gezet met allerlei overbodige effecten en Blendinig Options.

Rip Big Proof

Geplaatst:
comment_408972
Ik heb weer een nieuwe gemaakt.

Deze keer heb ik het ook wat simpel gehouden.

d12mixtapecover5av.png

Rates? :sigaar:

Deze vind ik dus echt niet mooi. Een groen/witte achtergrond, een stel rappers en dan de General Lee, slechte combinatie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.