Jump to content
Geplaatst:
comment_408392

Hey, kijken jullie wie is de mol? Ik wel, en ik vind het ook erg leuk :) ik kijk wel altijd op internet...

Hier kan je kijken: Klik

Of op vrijdagavond om 19.30 uur op Nederland 2

Liever niets over de laatste aflevering zeggen, want sommige mensen (als ik) hebben de laatste aflevering nog niet gezien..

Groetjes, Dutchy3010 :cya:

Kijk jij wie is de mol? 24 leden hebben gestemd

1. 1. Kijk jij wie is de mol?

• Ja, altijd
      6
    • Nee, nooit
      14
    • Soms wel, Soms niet...
      4
  2. 2. Wat vind je van Wie is de Mol?

• Leuk
      10
    • Saai
      2
    • Soms leuk, soms saai
      1
    • Ik kijk het niet...
      11

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_408400

Haha, moeite voor mij om niet te kijken :puh: Ik kijk altijd op internet... En daar staat het volgens mij nog niet op.. Ik verdenk wel Roderick erg, maargoed, ik zie wel.

Ja ik wist na gtst, maar ik schreef 19.30 op, wel heel erg stom van me :bonk:

Geplaatst:
comment_408403

Ik kijk soms, ik heb vandaag wel gekeken. Ik denk dat Roderick de Mol is want hij dacht dat Peggy de Mol was en hij heeft dus de heletijd op Peggy gestemd. En hij is er nog niet uit terwijl hij het steeds fout had

Geplaatst:
comment_408444

Ik kijk altijd wie www.wieisdemol.nl Echt Gaaf! Echt een programma voor mij. Ik zou er ook miss. is aan mee willen doen. Je moet geestelijk en lichamelijk sterk zijn en laat ik dat nou net zijn :Y

Geplaatst:
comment_408991

Ik heb tot nu toe bijna alle versies van wie is de mol gekeken, alleen vind ik het een beetje saai worden, want nu "spelen" ze zo allemaal. Voor de rest vind ik het wel leuk! :) Deze keer kijk ik hem heel soms, en ik denk dat die bruine mevrouw de mol is. (ik weet niet hoe ze heet)

:cya: Niels

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.