Jump to content
Geplaatst:
comment_408922

Onderwerp: Mixtapes

Soort design: Mixtape Cover

Size design: 550 x 550

Render: Mag...

Animatie: Nee

Premade: Mag...

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Wie ó Wie wilt er graag Battelen? ... :)

Bewerkt: door P-Jamma

Featured Replies

Geplaatst:
comment_410022

Ik stem ook op P-Jamma. Ik vind het een hele mooi plaatje (hoe noem je het anders^^). Verder vind ik jammer General Lee, dat je de rand/border bent vergeten. Dat is echt jammer, want in mijn ogen lijkt het niet afgewerkt. Wat ik ook zo briljant vind is dat ze door elkaar heen zijn gezet. Die X en dat persoon erachter. General Lee, over jou heb ik ook wat te zetten. Zeer netjes, vooral die code erop. Lijkt mooi, netjes en flitsend. Leuk dat 2 Celecore's (ofzo, rot woord weetje!) tegen elkaar strijden. Beiden, succes verder! :klap:

Geplaatst:
comment_410032

Mijn stem gaat naar P-Jamma[/font]

Het was een moeilijke keus die van General Lee was ook mooi maar slechte kwalietijd

in tegendeel die van P-Jamma is goed zichtbaar

Geplaatst:
comment_410887

Stem General Lee.

Die zit goed inelkaar, en is mooi afgewerkt. Minpuntje vind ik de rode letters, het font is wel goed, maar de kleur bevalt me niet zo..

Die van P-Jamma vind ik eigenlijk veel te wazig qua uitstraling. Nou ben ik al niet zo bekend in de rapwereld, maar ik weet eigenlijk van wie die cover nou eigenlijk moet zijn.

Daarom gaat mijn stem naar General Lee. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_413125

De einduitslag,

P-Jamma: 11

General Lee: 10...

Het was een Nek aan Nek race GL, :klap: !

Een PB naar de Mod is al een tijdje geleden verstuurd, nog even wachten op de uitslag :) ...

Geplaatst:
comment_413605

De gelukkige winnaar is geworden > P-Jamma! + 1 punt voor jou.

Verliezer General Lee, volgende keer beter jongen.

Closed + Rank updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.