Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33777 In mij mod, moet ik de objecten (ide) in mijn ipl file een LOD valua geven, echter als dit is gedaan, heb ik ontdekt dat vc aan het eind van de laad balk vastloopt weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33784 wat verander je precies..en in welk getal? en waar doe je dat?
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren Auteur comment_33786 wat verander je precies..en in welk getal? en waar doe je dat? kijk ik wil een nieuwe ide maken genaamt jungle.ide, dan doe ik in moomapper op "ADD" klikken onder object defenition, ik geef de naam en de texture lib op, vaak verander ik dan de waarde bijvoorbeeld een rots naar 500 of lager, of is 500 te veel voor het geheugen
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33796 ik weet al wat je fout gedaan hebt. ten 1e..heb beste voor een LOD volume is het getal 300 ten 2e..een .IDE file moet je aanmaken, samen met een IPL file (en een .col file volgens mij) ten 3e..je moet ook nog een verwijzing geven naar het bestan gtavc.dat ik ga er binnenkort een tutorial voor maken voor mijn site maar vragen zijn natuulijk altijd welkom :lol:
In mij mod, moet ik de objecten (ide) in mijn ipl file een LOD valua geven, echter als dit is gedaan, heb ik ontdekt dat vc aan het eind van de laad balk vastloopt
weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen