ik hoop niet dat ik nu buiten de regels treed ofzo, maar ik heb GTA SA al 3 x uitgespeeld en wil nu erg graag de EE's vinden. Ik heb deze fora al 1000x doorgelezen, maar het meeste werkt nog niet. Wil iemand zo aardig zijn om mij een lijst te sturen met wat misterieuze EE's? Niet simpele, maar echt rare. Ook hoop ik nog iets te vinden over the killer. Alles is welkom. Ook kan je misschien gewoon 1 Easter egg eturen die je hebt ontdekt, een speciale. Ik heb SA voor de Ps2. GRaag sturen naar *Sorry, maar die zijn helaas niet toegestaan *
Hallo,
ik hoop niet dat ik nu buiten de regels treed ofzo, maar ik heb GTA SA al 3 x uitgespeeld en wil nu erg graag de EE's vinden. Ik heb deze fora al 1000x doorgelezen, maar het meeste werkt nog niet. Wil iemand zo aardig zijn om mij een lijst te sturen met wat misterieuze EE's? Niet simpele, maar echt rare. Ook hoop ik nog iets te vinden over the killer. Alles is welkom. Ook kan je misschien gewoon 1 Easter egg eturen die je hebt ontdekt, een speciale. Ik heb SA voor de Ps2. GRaag sturen naar *Sorry, maar die zijn helaas niet toegestaan
*
Bedankt
Bewerkt: door Big Smoke