May 7, 200619 yr Zoals sommige weten;ben ik uberfan van superman... moest er nu een mod zijn warrdoor je cj/tommy/claude kan veranderen in superman zou dat echt de max zijn superman:]klik[/url] grtz ICE BANANA (dit is een idee,ikzelf heb geen gta op pc het is een vorstel voor ander fans) Edited May 7, 200619 yr by ICE BANANA
May 7, 200619 yr Ik denk dat als je zoiets wilt je mensen moet gaan vragen of ze je willen helpen bij het maken! Nog veel succes!
May 7, 200619 yr Eigelijk is dit Simpel Voor Claude en Tommy.. Je hoeft aleen maar de Skin aan te passen maar dan kan je erg een cape op zetten natuurlijk!! ik zou even voor je zoeken! Dynamic Ik vond dit.. ikzelf vond hem niet zo mooi! Ik zoek meer Edited May 7, 200619 yr by Dynamic
May 7, 200619 yr Author Die van claude ziet er goed uit alleen die supermanlogo's op de zijkant zou in het midden moeten komen. Hij mist alleen nog een cape!
January 19, 200917 yr joh voor san andreas bestaat zoiets al heel lang kijk hier maar ff dit is een filmpje erover
January 19, 200917 yr joh voor san andreas bestaat zoiets al heel langkijk hier maar ff dit is een filmpje erover Ja, want deze vraag is 2(haast 3) jaar geleden gesteld .
Zoals sommige weten;ben ik uberfan van superman...
moest er nu een mod zijn warrdoor je cj/tommy/claude kan veranderen in superman zou dat echt de max zijn
superman:
]klik[/url]
grtz ICE BANANA
(dit is een idee,ikzelf heb geen gta op pc het is een vorstel voor ander fans)
Edited by ICE BANANA