Jump to content
Geplaatst:
comment_410307

Ik heb een vraag ik heb de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden maar hoe kan je snel goed geld verdienen want ik ben bezig savehouses te kopen en ben opnieuw beginnen en heb net tagging up turf gedaan maar heeft iemand tips.Alvast bedankt.

Bewerkt: door gta-liefhebber

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 16.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_410492
Waar zijn die paardenraces, en moet ik daar missies voor doen?

Om op paarden te wedden tijdens paardenraces, hoef je geen missies te behalen. Er zijn twee 'betting shops'

waar je dus op paarden kan wedden. Eentje in Los Santos, onder de Mulholland Intersection, en nog eentje in Montgomery, wanneer je de missies doet van Catalina, ga je vanzelf nog een keer zo'n gebouw beroven. ;)

Bewerkt: door Pietje //

Geplaatst:
comment_410507

Je moet de Trucking Missions doen. Die zijn simpel en verdien je best veel geld mee.

Tip: Koop een huis (als je genoeg geld hebt) in Dillimore.

Dat heb ik namelijk ook gedaan. Je hoeft niet ver te rijden en hebt alle dingen die je nodig zou hebben.

(behalve kleren winkels dan).

Geplaatst:
comment_410523

Mensen, leer eens lezen. :puh:

Hij zei dat hij nog maar in Los santos zit. Dus tips zoals de truck-missies hebben niet echt veel nut.

Maar kan je voor altijd auto,s exporteren dan?

Nee, als je alle 3 de lijstjes voltooid hebt, kan je niet meer exporteren, enkel importeren..

Geplaatst:
comment_410827

Loterij? Daar wist ik niks van?

Waar? Hoe?

"Nergens" en "Het kan niet"

Je kunt -helaas- nergens aan een loterij meedoen in San Andreas.

Aha, het werd wel gezegd. :bonk:

Ik dach even dat het wel kon.

Dus niet jammer. :engel:

Geplaatst:
comment_411843
Mensen, leer eens lezen. :puh:

Hij zei dat hij nog maar in Los santos zit. Dus tips zoals de truck-missies hebben niet echt veel nut.

Maar kan je voor altijd auto,s exporteren dan?

Nee, als je alle 3 de lijstjes voltooid hebt, kan je niet meer exporteren, enkel importeren..

Oh sorry dat had ik niet gezien :sst:

Moet terug naar groep 3, begrijpend lezen :puh:

Ontopic:

Dat drugsdealer vermoorden, is opzig wel goed, maar ook weer niet.

1. Je moet veel ammo hebben, want met de vuist slaan heeft geen zin, dan slaat ie jou en ben schiet ie je neer.

2. Je moet dus wapens kopen, dat kost veel geld.

3 Je verdiend dan wel meer dan dat je uitgeeft, maar het schiet dan niet echt op. En het topic luidt: "SNEL geld verdienen" Snel dus :puh:

Geplaatst:
comment_411864

Dat klopt niet helemaal.

Ren naar de dealer toe en sla tijdens het rennen, dan valt hij (kan hij niet schieten) en mol je hem.

Je krijgt dan ook een wapen van hem, waaarmee je andere kunt doden. Ik denk dat je zo'n 15 kogels krijgt, en steeds 10 daarvan overhoudt... dus je krijgt geld + wapens. :Y

Geplaatst:
comment_411873

Je hoeft maar een kogel door zijn hoofd te schieten en hij is dood dus zo probleem is het niet. Dus eigenlijk dat je er veel wapens voor moet kopen en veel ammo, is helemaal nergens voor nodig. Ook kan je zo een honkbal knuppel gebruiken om hem neer te rammen.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_430133
Waar zijn die paardenraces, en moet ik daar missies voor doen?

Kijk op dit kaartje, de oranje streep, daar bevind zich de straat waar je op de paardenraces kan gokken

Er staat een gele pijl voor de deur

Foto

Je moet er enkel de eerste missies voor doen, dan kan je al direct beginnen met gokken

Bewerkt: door Tim Van Vynckt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.