Geplaatst: 7 mei 200619 jaren comment_410774 Ik krijg vaak persoonlijke berichtjes waar ik mijn avatar vandaan haal. Bij deze de site voor iedereen! http://www.coolbuddy.com/icon/icons_buddy01.htm ^edit: Nog een http://www.badassbuddy.com/ happy downloading! Groetjes Laurens Bewerkt: 7 mei 200619 jaren door Laurenz
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren comment_410776 Hey erg bedankt dat je het hier neerzet, maar volgens de regels mag het niet. Geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Dus voortaan niet meer doen hé! Wel bedankt voor je link, het zijn inderdaad leuke ava's. EDIT: Het mag dus wel, ik vindt het niet erg! Bewerkt: 8 mei 200619 jaren door Typhoon
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren Auteur comment_410778 Hey erg bedankt dat je het hier neerzet, maar volgens de regels mag het niet. Geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Dus voortaan niet meer doen hé! Wel bedankt voor je link, het zijn inderdaad leuke ava's. Ow sorry, maar dit is geen reclame toch? hier hebben alle members wat aan!? Greetz Laurenz
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren comment_410781 Strikt genomen is het reclame, maar ik ben het met je eens dat het wel handig is voor mensen die hun avatar zat zijn. Dus laat maar staan het topic . Ik heb wel even de vrijheid genomen om alle hoofdletters in je post en in de titel te vervangen door de iets rustiger "normale" variant.
Geplaatst: 7 mei 200619 jaren Auteur comment_410785 Strikt genomen is het reclame, maar ik ben het met je eens dat het wel handig is voor mensen die hun avatar zat zijn. Dus laat maar staan het topic . Ik heb wel even de vrijheid genomen om alle hoofdletters in je post en in de titel te vervangen door de iets rustiger "normale" variant. haha ja sorry caps lock aanlaten staan
Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_411088 Haha, leuke avatars. Misschien ga ik er eens een dragen.
Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_411122 Dankje Laurenz, hier was ik al heel lang naar op zoek Ik gebruik er nu ook een
Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_411127 Pfff.... Binnekort heeft iedereen zon ava :s Dankje Laurenz
Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_411172 Pfff....Binnekort heeft iedereen zon ava :s Dankje Laurenz Ach wat maakt het uit. Ik weet zeker dat al die avatars volgende week weg zijn. Zulke dingen zijn leuk, en na 2 weken is het in de prullenbak. Die avatars zijn zo uit, vertrouw me.
Geplaatst: 8 mei 200619 jaren Auteur comment_411255 Pfff....Binnekort heeft iedereen zon ava :s Dankje Laurenz Boeiend, er zijn er 10000den verschillende. Leuk toch! Groetjes Laurens
Geplaatst: 9 mei 200619 jaren comment_412262 @ Achille inderdaad, kijk naar de Userbalken, die waren ook even helemaal "in"... En nu zie je ze nergens meer ...
Geplaatst: 9 mei 200619 jaren comment_412267 <------------------------------------------------------ Ik heb er toch een genomen ^^
Geplaatst: 9 mei 200619 jaren comment_412331 Je bent gewoon een na-aper.. Je ava moet uniek zijn dat is mooi, niet zon standaard iets.. Fakers >>> Door .Levi.: Ieder zijn eigen mening Achille.. Zo heb je in het graphics wereldje soms iets wat een tijdje erg in is (mode) bijvoorbeeld: (smudge). Dit is misschien wel na-aap, maar iedereen vind het op dat moment leuk, vind de één dat niet? Dan doet die gene toch lekker origineel (in dit geval jij). Kortom: laat sommige leden gewoon iets doen wat zij leuk vinden, en trek je er niet zoveel van aan.<<< Bewerkt: 9 mei 200619 jaren door .Levi.
Geplaatst: 9 mei 200619 jaren Auteur comment_412353 Mijne is het origineelst die heeft mijn naam erin staan Bewerkt: 9 mei 200619 jaren door Laurenz
Geplaatst: 10 mei 200619 jaren comment_412585 Mijne is het origineelst die heeft mijn naam erin staan Doe niet zo bijzonder. Die kun je gewoon zelf maken bij die avatarsite -.-' Allemaal simpel met 3 klikjes..
Geplaatst: 10 mei 200619 jaren Auteur comment_412781 Mijne is het origineelst die heeft mijn naam erin staan Doe niet zo bijzonder. Die kun je gewoon zelf maken bij die avatarsite -.-' Allemaal simpel met 3 klikjes.. I know; buddybuilder
Ik krijg vaak persoonlijke berichtjes waar ik mijn avatar vandaan haal. Bij deze de site voor iedereen!
http://www.coolbuddy.com/icon/icons_buddy01.htm
^edit: Nog een
http://www.badassbuddy.com/
happy downloading!
Groetjes Laurens
Bewerkt: door Laurenz