Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_410995 Welkom op terunti's islands forum WAT IS TERUNTI'S ISLANDS? Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word) voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is. IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF. Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line maar die zal er binnenkort komen. WAT VERANDERD ER. Heel makkelijk haast zo'n beetje alles. LEIDERS Xwa ONDERLEIDERS Masterkey LEDEN Xwa Masterkey schno009 Ganster007 Nicsan Mickey Nick Twaka Crappy-Apple Auto's Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig. MEER INFO Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum. LID WORDEN Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje kan en dan regelen we het verder op MSN. [1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken) [2]Mission builden [3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen) [4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door) [5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan) SCREENSHOTS Bewerkt: 8 september 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 10 mei 200619 jaren Auteur comment_412976 We zijn als je goed de eerste post had gelezen met meerdere eilanden bezig. Met vriendelijke groeten Xwa
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren comment_414886 In deze tijd. Hadden ik er nog niet bij vermeld sorry. Zondag hoop ik dat ik de lots klaar heb en dan kunt beginnen met bouwen. Xwa doet ook veel voor de mod lol Schno09 goede modder blij dat we hem gevonden hebben hij kan veel. Schno09 je kunt binnenkort beginnen met bouwen. Bewerkt: 13 mei 200619 jaren door masterkey
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren comment_415070 Is het eiland niet een beetje klein voor een TC?Misschien kan je het beter naast gooien. Gewoon als extra eiland. Het eiland ziet er overgens goed uit. Veel succes. Het lijkt klein maar dat is het eigenlijk niet. kijk de laatste 2 screens hoelang die wegen zijn. @ Xwa ziet er goed uit ! KUTGW
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren comment_415087 @Tales, je kan ook erg inzoomen zodat het lijkt dat wegen groot zijn.. het eiland is wel klein ja, maar er zouden er meer komen, ik ben dus benieuwd ..
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415452 Ik heb contact met Xwa, hij zegt dat hij druk bezig is aan eiland 2. Hij gaat vandaag ook al het 1e eiland voor zichzelf in GTA VC zetten.
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_424020 Heel mooi! Het is niet z'n standaard wegennet wat hem ook weer mooier maakt! KUTGW en succes met het verder modelleren!
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_424032 Super mooi ik kan er geen ander woord voor bedenken zo gauw
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_424038 Masterkey, hoezo eigendunk. Maar het ziet er wel mooi uit, vooral dat wegennet, wat kan ik dat toch goed. Bewerkt: 24 mei 200619 jaren door Blaster27
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_424060 Masterkey, hoezo eigendunk. Maar het ziet er wel mooi uit, vooral dat wegennet, wat kan ik dat toch goed. Blaster, hoezo eigendunk Het ziet er goed uit jongens, ga zo door! Bewerkt: 24 mei 200619 jaren door Wazuup
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_424104 Omdat hij het eiland zelf gemaakt + ingame heeft gezet.
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_424115 ja ik heb het wel in game gezet om te testen maar later heeft xwa het ook nog een keer ingame gezet.
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren Auteur comment_424532 Is goed ik heb je al een pb gestuurt Er zijn ook al lots Ik post ze even in dit berichtje de lots anders word het eerste berichtje te groot. Lot1 *Bezet* Xwa *80%* Lot2 *Bezet* Nick 10% Lot3 *Bezet* Schno009 *70%* Lot4 *Bezet*Mickey *AF* Lot5 *Bezet* Niscan 50% LOT6 *Bezet* Crappy-Apple 0% Er kunnen nog 1 of meerdere lots bij komen. Bewerkt: 5 augustus 200618 jaren door Xwa
Welkom op terunti's islands forum
WAT IS TERUNTI'S ISLANDS?
Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word)
voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas
omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is.
IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF.
Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line
maar die zal er binnenkort komen.
WAT VERANDERD ER.
Heel makkelijk haast zo'n beetje alles.
LEIDERS
Xwa
ONDERLEIDERS
Masterkey
LEDEN
Xwa
Masterkey
schno009
Ganster007
Nicsan
Mickey
Nick
Twaka
Crappy-Apple
Auto's
Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is
de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig.
MEER INFO
Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum.
LID WORDEN
Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen
als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje
kan en dan regelen we het verder op MSN.
[1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken)
[2]Mission builden
[3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen)
[4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door)
[5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan)
SCREENSHOTS
Bewerkt: door Xwa