Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_410995 Welkom op terunti's islands forum WAT IS TERUNTI'S ISLANDS? Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word) voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is. IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF. Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line maar die zal er binnenkort komen. WAT VERANDERD ER. Heel makkelijk haast zo'n beetje alles. LEIDERS Xwa ONDERLEIDERS Masterkey LEDEN Xwa Masterkey schno009 Ganster007 Nicsan Mickey Nick Twaka Crappy-Apple Auto's Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig. MEER INFO Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum. LID WORDEN Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje kan en dan regelen we het verder op MSN. [1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken) [2]Mission builden [3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen) [4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door) [5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan) SCREENSHOTS Bewerkt: 8 september 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424606 Aangezien er maar 5 lots zijn neem ik aan dat op iedere lot meerdere gebouwen komen?
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424610 ehm, lijkt me logisch, maar je moet ook zelf bepalen wat je met je lot wilt doen Én er komen nog meer eilanden bij, dus
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424638 voor de forum Bewerkt: 25 mei 200618 jaren door gangster007
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424665 Aangezien er maar 5 lots zijn neem ik aan dat op iedere lot meerdere gebouwen komen? Dat is bijna altijd zo. Één lot betekend niet dat je er maar 1 gebouw op zet. Je kan er net zo goed 10 gebouwen op zetten, het ligt eraan hoe groot je ze maakt .
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424692 Loading Screen: Bewerkt: 25 mei 200618 jaren door Le MrG
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren Auteur comment_424703 Ik weet wel zeker dat deze mod wat word Ganster007 en le mrg goed werk ik ben jullie zeer dank baar DE instal is af.......... Ik ben er zeer druk mee geweest. >Download Eiland1< deze beta is alleen voor leden van de mod. Bewerkt: 25 mei 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424709 Le Mrg heeft volgens mij verkeerd de naam v. d. mod gespeld
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424716 Oh gut, ik zie het, ik denk altijd aan Tenteruni's Islands ipv Terunti's Islands
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424870 Oh gut, ik zie het, ik denk altijd aan Tenteruni's Islands ipv Terunti's Islands tenteruni's? lololol
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424994 een loading sceen moet 1024x1024 zijn Tip van de dag: Maak loading screens altijd eerst 1280x1024 rek het daarna met paint in tot 1024x1024. In windows is het plaatje dan ingerekt maar ingame is die goed.
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_425066 Tip van de dag #2: Menu\loading\outro screens altijd 1024x1024 maken. Bij 512x512 word het plaatje wat lelijk ingame.
Welkom op terunti's islands forum
WAT IS TERUNTI'S ISLANDS?
Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word)
voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas
omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is.
IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF.
Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line
maar die zal er binnenkort komen.
WAT VERANDERD ER.
Heel makkelijk haast zo'n beetje alles.
LEIDERS
Xwa
ONDERLEIDERS
Masterkey
LEDEN
Xwa
Masterkey
schno009
Ganster007
Nicsan
Mickey
Nick
Twaka
Crappy-Apple
Auto's
Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is
de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig.
MEER INFO
Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum.
LID WORDEN
Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen
als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje
kan en dan regelen we het verder op MSN.
[1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken)
[2]Mission builden
[3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen)
[4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door)
[5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan)
SCREENSHOTS
Bewerkt: door Xwa